رسمی است: سرمربی برتر لیدز را ترک کرد

او در بیانیه خود گفت: “درست است که من 68 سال دارم و پیر به نظر می رسم، اما هیچ کس در فوتبال بهتر از من نیست. نه پپ، نه کلوپ، نه آرتتا. آنها هم سطح من هستند. همه. او کار خودش را می کند و من هم کار خودم را انجام می دهم، نمی خواهم بگویم از نظر دانش مربی بهتر از آنها هستم، اما حداقل از آنها خوبم.»

آلاردایس در بدو ورود به لیدز یونایتد با اظهار نظری عجیب دیده شد. او در مراسم معارفه خود اظهارات جالبی کرد و در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که پپ گواردیولا، یورگن کلوپ یا میکل آرتتا از او جلوتر نیستند و در سطح آنهاست.

سام آلاردایس پس از مذاکره با مالکان باشگاه لیدز یونایتد را رسما ترک کرد.

رسمی است: سرمربی برتر لیدز را ترک کرد

تساوی مقابل نیوکاسل با شکست مقابل منچسترسیتی، وستهم و تاتنهام همراه شد و در مجموع، آنها نتوانستند هیچ یک از 9 بازی آخر فصل خود را ببرند.

به گزارش “ورش سه”، سم آلاردایس سرمربی 68 ساله پس از قبول هدایت لیدز یونایتد در 4 بازی اخیر لیگ برتر نتوانست مانع سقوط آنها در لیگ شود.

او برای نجات لیدز یونایتد به لیگ برتر بازگشته بود، اما تنها با اظهارنظرهای عجیب و غریب در کنفرانس های مطبوعاتی مورد توجه قرار گرفت، نه بقای تیمی که به آن اعتماد کرده بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مالکیت این باشگاه روز پنجشنبه دوباره در کانون توجه قرار گرفت و آندره آ رادریزانی ظاهراً عنوانی را به آلیانز آرنا به عنوان وثیقه برای 26 میلیون پوند وام برای خرید باشگاه ایتالیایی سامپدوریا پیشنهاد داد.


سرویس خبر شماره: 1941474
12 ژوئن 1402 در 01:19
9.9 هزار |

0نقطه نظر

آلاردایس در چهار بازی فقط یک امتیاز کسب کرد. او گفت قبل از تصمیم گیری در مورد آینده اش، ببیند آیا با شرایط باشگاه سازگار است یا خیر.

1882471

امروز او با آنگوس کینیر، مدیرعامل لیدز یونایتد صحبت کرد و به طور رسمی به همکاری خود با این باشگاه پایان داد.