رسمی: اولین خرید تابستانی پرسپولیس مشخص شد


سرویس خبر شماره: 2055251
26 جولای 1403 در 9:46 ب.ظ.
24.4K امتیاز خبر|

41نقطه نظر

ایوب العمود مراکشی با پیراهن قرمز؛

ایوب العمود، مدافع راست مراکشی به عنوان اولین خرید تابستانی قرمزها معرفی شد.

رسمی: اولین خرید تابستانی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که نگرانی های زیادی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس برای هواداران این تیم وجود دارد، بالاخره این باشگاه از اولین خرید تابستانی خود رونمایی کرد.

پرسپولیس در ادامه همکاری و گسترش با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر ناکام ماند و بیرانوند یک طرفه قرارداد خود را برای تراکتورسازی این سه ستاره فسخ کرد و به همین دلیل سران باشگاه تحت فشار و انتقاد شدید قرار دارند و حالا باید جانشین جو شوند. با جذب نیرو برای تغییر و اولین قدم در جهت این هدف برداشته شده است.

در حالی که رقبای پالش پاشان از چند روز پیش رونمایی از بازیکنان جدید خود را آغاز کرده بودند، سرانجام پرسپولیس با انتشار تصویری رسما از جذب ایوب آل المود، مدافع راست 30 ساله مراکشی خبر داد.

2054814

ایوب المود اولین خرید تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی است که پس از 6 سال چالش جدیدی را در لیگ برتر و لیگ برتر ایران تجربه خواهد کرد.

العمود که شاگرد سابق خوان کارلوس گاریدو بود، در پست دفاع راست بازی می کند و به جای دانیال اسماعیلی فر قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد تا یک مدافع مراکشی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس داشته باشد.

العمود سابقه بازی در تیم ملی مراکش را دارد و اولین بازیکن مراکشی تاریخ پالفوس محسوب می شود. پرسپولیس در معرفی این بازیکن نوشت: ایوب العمود اینجاست، یکی از اعضای جدید ارتش سرخ.

مجله اخبار فوتبال داخلی