رسمی: جورجینیو به آرسنال پیوست

جورجینیو پس از معرفی به عنوان بازیکن جدید آرسنال در اولین صحبت های خود گفت: مایکل آرتتا نقش مهمی در تصمیم من داشت زیرا می دانم که میکل قبلا چندین بار تلاش کرده بود تا من را به تیمش اضافه کند و خیلی سریع اتفاق افتاد. افتاد. متعجب شدم. اما من از این فرصت استفاده کردم و یک چالش خارق العاده را پذیرفتم.”

جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی در حالی که شش ماه از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، رسما به آرسنال پیوست.

رسمی: جورجینیو به آرسنال پیوست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جورجینیو دقایقی پیش در دفتر باشگاه آرسنال قرارداد رسمی امضا کرد تا از این پس با پیراهن توپچی ها به میدان برود. قرارداد بازیکن 31 ساله ایتالیایی با چلسی 6 ماه باقی ماند.

آرسنال ۱۱ میلیون یورو به چلسی پرداخت کرد تا ۶ ماه باقی مانده از قرارداد جورجینیو را بخرد. توپچی ها همچنین حداکثر 2 میلیون یورو پاداش قرارداد به ستاره ایتالیایی پرداخت خواهند کرد.

1797078

جورجینیو در بهترین زمان ممکن به آرسنال می‌پیوندد، محمد الننی اخیراً از ناحیه زانو آسیب دید و چلسی تأیید کرد که او احتمالاً ادامه فصل را از دست خواهد داد. آرتتا در گذشته چندین بار در مورد کمبود گزینه هافبک خود صحبت کرده است. مصدومیت توماس پارتی در بازی هفته گذشته آرسنال و منچسترسیتی نگرانی های آرتتا را افزایش داده است.

حالا جورجینیو به آرسنال پیوست تا نگرانی هافبک آرتتا را کاهش دهد. ستاره ایتالیایی قراردادی 18 ماهه با توپچی ها امضا کرد و آرسنال این گزینه را دارد که قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کند.


سرویس خبر شماره: 1867916
12 فوریه 1401 ساعت 00:02 |
23.7 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

آرسنال در چند روز گذشته در تلاش برای جذب مویسس کایسدو از برایتون بوده است اما در آخرین روز انتقال که امید خود را به بازیکن برایتون از دست دادند، به سراغ جورجینیو رفتند تا او را از چلسی به خدمت بگیرند.

17970791797080



مجله اخبار فوتبال خارجی