رسمی: داور دیدار رئال مادرید و بارسلونا انتخاب شد

سانچز مارتینز به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد و هرناندز هرناندز مسئول اتاق VAR خواهد بود.

رسمی: داور دیدار رئال مادرید و بارسلونا انتخاب شد

بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا 2017 که رئال مادرید 2-0 برد، بازی 2017-18 لالیگا که بارسلونا 3-0 برد، بازی برگشت کوپا دل ری 2018-19 با پیروزی 0-3 بارسلونا و البته کاتالان ها پیروزی 5-1 در فصل 19-2018 که منجر به اخراج جولن لوپتگی از رئال مادرید شد، از دیگر تجربیات او در ال کلاسیکو بود.

به گزارش “ورش سه”، هفته مهیج لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته به پایان رسید و حالا هواداران فوتبال در سراسر جهان منتظر بازی یکشنبه شب رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هستند. سانچز مارتینز هفته آینده ال کلاسیکو را برای ششمین بار در تاریخ قضاوت خواهد کرد. در پنج تجربه قبلی، بارسلونا 3 برد و رئال مادرید دو برد. فصل گذشته سانچز مارتینز بازی دو تیم در نیوکمپ را قضاوت کرد که این بازی با نتیجه 1-2 به سود رئال مادرید به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1847954
21 اردیبهشت 1401 @ 12:44 |
4.6 هزار |

5نقطه نظر

اما بزرگترین جنجال در مورد انتخاب گروه داوری، هرناندز هرناندز است که مسئول اتاق VAR خواهد بود و به سانچز مارتینز کمک خواهد کرد. این تصمیم هیچ یک از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید که یکشنبه آینده در سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت را راضی نخواهد کرد. بارسا از این داور به دلیل اخراج نکردن سرخیو راموس، مارسلو یا گرت بیل در سال های اخیر ناراضی بود و رئال مادرید نیز معتقد بود رافائل واران در ال کلاسیکو 2019 پنالتی دریافت کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی