رسمی: رکورد انتقال انزو فرناندز به چلسی

باشگاه چلسی انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی بنفیکا را با 131 میلیون دلار به خدمت گرفت.

رسمی: رکورد انتقال انزو فرناندز به چلسی

انزو فرناندز یکی از ارکان اصلی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر بود و در پایان این رقابت ها جایزه بهترین بازیکن جوان جام را از آن خود کرد که باعث شد باشگاه های بزرگ او را بخرند و در نهایت این اتفاق افتاد. لندن Des Bleus که توانست او را جذب کند
چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هفت بازیکن دیگر را قبل از نهایی کردن انزو فرناندز به خدمت گرفت: میهایلو مودریچ، بنو بادیاچیله، نونی مادوکه، مالو گوستو، آندره سانتوس، دیوید داترو فوفانا و ژائو فلیکس. به این ترتیب یکی از فعال ترین بازارهای زمستانی تاریخ این باشگاه در ژانویه 2023 رقم خورد.
لس بلوز تا اینجای فصل در رده دهم جدول قرار دارد و سران این باشگاه سعی دارند با چنین خریدهایی این فصل را بهتر به پایان برسانند.
چلسی در بازی بعدی خود روز جمعه به مصاف فولام خواهد رفت و انزو فرناندز احتمالا برای اولین بار در این بازی به میدان خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی های لندن که برای جذب این ستاره آرژانتینی تلاش می کردند، سرانجام در دقایق پایانی بازار نقل و انتقالات ژانویه توانستند رضایت باشگاه پرتغالی را جلب کنند و به این ترتیب رکورد نقل و انتقالات فوتبال انگلیس را شکستند. قبلا وجود داشته است. متعلق به جک گریلیش انتقال از استون ویلا به منچسترسیتی قطع شد.
فرناندس 22 ساله قراردادی 8 و نیم ساله با چلسی امضا خواهد کرد و او را تا سال 2031 در استمفوردبریج نگه خواهد داشت.
ملی پوش آرژانتینی تابستان قبل از ریورپلاته به بنفیکا پیوست و اکنون حدود 30 میلیون از مبلغ انتقال او به باشگاه آرژانتینی تعلق می گیرد.

1796918