رسمی: ستاره ذوب آهن استقلالی شد


سرویس خبر شماره: 2052360
12 جولای 1403 در 9:34 ب.ظ.
22.3 هزار امتیاز خبر|

43نقطه نظر

رونمایی از پوشان آبی توسط محمدحسین اسلامی

باشگاه استقلال رسما از جذب محمدحسین اسلامی وینگر 23 ساله ذوب آهن اصفهان خبر داد.

رسمی: ستاره ذوب آهن استقلالی شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شایعات متعدد پیرامون جذب محمدحسین اسلامی توسط باشگاه استقلال، سران این باشگاه عصر امروز رسما از این ستاره جدید رونمایی کردند.

این بازیکن 23 ساله که از نیم فصل لیگ بیست و سوم به جواد نکونام علاقه مند بود و به دلیل مشکلات مالی نتوانست به این تیم بپیوندد، بار دیگر در نقل و انتقالات تابستانی و پس از توافق نهایی با مسئولان استقلال صحبت کرد. با سران باشگاه قراردادش را امضا کرد و رسما آبی پوش شد.

اسلامی در سه فصل گذشته عملکرد خوبی در ذوب آهن داشت و حتی به تیم ملی فوتبال بزرگسالان نیز دعوت شد. با پایان یافتن قرارداد سه ساله اش با ذوب آهن، او به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوست.

2049851

در روزهای اخیر بحث های زیادی در مورد اسلام مطرح شده است. این وینگر جوان غیر از استقلال مشتریان دیگری از تیم های مطرح لیگ داشت اما در نهایت با وجود پیشنهادات دیگر ترجیح داد به استقلال بپیوندد.

2049872
پوستر منتشر شده توسط باشگاه استقلال برای معارفه محمدحسین اسلامی.

قرارداد اسلامی که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ذوب آهن در فصل جدید محسوب می شود به مدت دو فصل با استقلالی ها منعقد شد.

2029738

اسلامی اولین بازیکنی است که به صورت رسمی توسط باشگاه استقلال جذب شده است. پس از اعلام تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی، آبی ها از محمدحسین اسلامی نیز رونمایی کردند و پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد رونمایی ستاره های دیگری از جمله میلاد زکی پور باشیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی