رسمی: ستاره پرسپولیس در المپیک پاریس


سرویس خبر شماره: 2052033
11 جولای 1403 در 11:51 ق.ظ |
3.2 هزار |

2نقطه نظر

سرمربی ازبکستانی اورونوف را گرفت

با اعلام رسمی سرمربی المپیک ازبکستان، اوستون اورونوف راهی پاریس شد.

رسمی: ستاره پرسپولیس در المپیک پاریس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همانطور که پیش از این گفته شده بود ستاره پرسپولیس در لیست سرمربی تیم فوتبال المپیک ازبکستان قرار دارد و حالا با اعلام رسمی تیمور کاپادزه، باید شاهد حضور آستون اورونوف در پاریس.

تیمور کاپادزه سرمربی تیم المپیک ازبکستان اسامی سه بازیکن بزرگسال این تیم را که به المپیک پاریس راه خواهند یافت، رسما اعلام کرد.

سرمربی ازبکستانی ها اعلام کرد که تیم فوتبال ازبکستان از کل سهمیه بزرگسالان بالای 23 سال استفاده خواهد کرد. الدور شومورودوف، اوستون اورونوف و حسنین آلیگولف به پاریس اعزام خواهند شد.

تیم فوتبال زیر 23 سال ازبکستان برای حضور در المپیک پاریس آماده می شود. آنها قرار است از سوم آگوست در گروه سوم این پیکارها به مصاف تیم های ملی اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن بروند.

2049356

تیم ملی ازبکستان قرار است از سوم تیرماه به اردو معرفی شود، یعنی ستاره پرسپولیس باید دو روز دیگر به کادرفنی مراجعه کند و حتی اگر ازبکستان در مرحله گروهی حذف شود، ارونوف باید تا 30 تیرماه گزارش دهد. در پاریس حضور داشته باشد.

این بدان معناست که اورونوف احتمالا بخش قابل توجهی از اردوی پیش فصل قرمزها را از دست خواهد داد. مگر اینکه لیگ خیلی دیر برگزار شود، این بازیکن می تواند سرخپوشان به تمرین برود.

ما آن را به یاد می آوریم تیم های بازی های المپیک نمی توانند هجده بازیکن لیست نهایی خود را قرار دهید. علاوه بر این، چهار بازیکن دیگر نیز می توانند به عنوان گزینه های ذخیره فهرست شوند. اگر یکی از 18 بازیکن به دلیل مصدومیت یا بیماری نتواند در طول مسابقات بازی کند، یکی از این چهار بازیکن ذخیره می تواند جایگزین آنها شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی