رسمی: سرخیو راموس پاری سن ژرمن را ترک کرد


سرویس خبر شماره: 1941628
Jun 12, 1402 @ 11:57 ب.ظ
17 هزار |

11نقطه نظر

پایان ماجراجویی ماتادور در پاریس



مجله اخبار فوتبال خارجی

یکی از بهترین مدافعان تاریخ، او در 57 بازی با پاری سن ژرمن 5 گل به ثمر رساند، از جمله اولین گل در 23 ژانویه 2022 در لیگ مقابل استاد دو رن. از 28 نوامبر 2021 تا 1 ژانویه 2023، او در 34 بازی برای پاری سن ژرمن شکستی را متحمل نشد.
پاری سن ژرمن به دفاع از پیراهن راموس افتخار می کرد و ما برای او بهترین ها را در ادامه دوران حرفه ای اش آرزو می کنیم.

1802571

باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که قرارداد سرخیو راموس با این باشگاه تمدید نخواهد شد و او از این تیم جدا خواهد شد.

رسمی: سرخیو راموس پاری سن ژرمن را ترک کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، راموس که در تابستان 2021 از رئال مادرید به پاری سن ژرمن پیوست، حالا به ماجراجویی خود در این باشگاه رسیده است و باشگاه فرانسوی به تازگی اعلام کرده است که در پایان این تیم بازنشسته خواهد شد. آی تی. فصل، با تنها یک بازی برای انجام، پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد.
در بیانیه مطبوعاتی باشگاه پاریسی مشخص شده استپس از پیوستن به پاری سن ژرمن در 8 جولای 2021، سرخیو راموس تجربه، نظم و روحیه جنگندگی همراه با احساس فداکاری و عطش پیروزی را به عنوان یک حرفه ای واقعی به پاریس آورد.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن نیز گفتما می خواهیم عمیق ترین قدردانی خود را از سرخیو راموس برای دو سالی که با ما سپری کرد ابراز کنیم.
رهبری، روحیه تیمی و حرفه ای بودن او و همچنین تجربه او در بالاترین سطح از او یک اسطوره واقعی ساخته است. حضور او در پاریس باعث افتخار بود. همه در باشگاه برای او بهترین ها را آرزو می کنند.”

سرخیو راموس نیز در مورد جدایی خود صحبت کردپوشیدن پیراهن قرمز و آبی به مدت دو سال تجربه باورنکردنی بود. من یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پاریس داشتم و می‌خواهم از همه شما به خاطر محبت و حمایت شما تشکر کنم.