رسمی شد: تراکتور مهم در نقل و انتقالات گرفتار شد!


سرویس خبر شماره: 2055241
26 جولای 1403 در 8:56 ب.ظ.
243.6 هزار امتیاز خبر|

294نقطه نظر

بیرانوند شماره یک را بر تن کرد

علیرضا بیرانوند پیراهن تراکتورسازی را بر تن کرد و به این تیم پیوست.

رسمی شد: تراکتور مهم در نقل و انتقالات گرفتار شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال تراکتورسازی عکس های انتقال علیرضا بیرانوند را به ثبت رساند و این بازیکن حالا دروازه بان شماره یک تراکتور خواهد بود.

خبر انتقال او عصر امروز رسمی خواهد شد تا او مهمترین خرید این فصل نقل و انتقالات و شاید بزرگترین انتقال محمدرضا زنوزی برای تراکتور محسوب شود.

باشگاه تراکتورسازی نیز انتقال این بازیکن را منتشر کرد تا سومین خرید تراکتور و احتمالا بزرگترین انتقال تابستانی فوتبال ایران باشد. جالب اینجاست که تراکتورسازی هنگام معرفی او پیامی از این بازیکن خطاب به سعید مظفری زاده برای نشان دادن او منتشر کرد. که انتقال او رسمی شده است.

2054803

علیرضا بیرانوند از لیگ سیزدهم و با تیم نفت تهران به فوتبال ایران معرفی شد، سپس در پایان فصل 94-95 مورد توجه مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و با قراردادی طولانی مدت به این تیم پیوست.

بیرانوند 199 بازی در پرسپولیس انجام داد که حاصل آن 6 قهرمانی لیگ برتر و چندین جام حذفی و سوپرجام بود. او به اولین دروازه بان تاریخ پرسپولیس تبدیل شد که در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت.

بیرانوند در تمام این سال ها دروازه بان شماره یک تیم ملی بوده و فاصله چندانی با رکورد باسابقه ترین دروازه بان تاریخ فوتبال ملی ایران ندارد. حالا با این انتقال بزرگ توجه بیشتری به خودش خواهد دید.

مجله اخبار فوتبال داخلی