رسمی شد: شکست سه جانبه، بدون پیروزی در کمیته انضباطی!

گوران تومیچ سرمربی النصر در این بازی پنج بازیکن خارجی (رایان مندز، عادل تربت، سمیر میمیشویچ، بنل مالابا، گلوبرت لیما) را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود و پس از دریافت دو گل حریف. ، در دقیقه 61 کوجو جان او کلود را به جای رشید عمر به زمین فرستاد تا تعداد بازیکنان خارجی النصر به 6 بازیکن برسد.


سرویس خبر شماره: 1872192
05 مارس 1401 در 12:42 ب.ظ |
7K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما مشکل از آنجا شروع شد که در دقیقه 74 عبدالله توره جای حسین مهدی را گرفت تا النصر تا دقیقه 78 هفت بازیکن خارجی در ترکیب النصر داشت و رایان مندز از زمین خارج شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ حرفه ای امارات، الوصل به مصاف النصر رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور رای صادر کرد و به دلیل نقض قوانین جایگزین النصر شد. ، با نتیجه 0-3 بازنده اعلام شد.

این حکم در شرایطی صادر شد که در شرایطی که قوانین لیگ حرفه ای امارات مقرر می کند هیچ تیمی نباید بیش از 6 بازیکن خارجی در ترکیب خود داشته باشد، النصر در مدت 4 دقیقه با 7 بازیکن خارجی در زمین حضور داشت.

کمیته انضباطی امارات همچنین النصر را به دلیل پرتاب کپسول مایع توسط هوادارانش به سمت بازیکنان حریف 10 هزار درهم و برای آتش بازی در ورزشگاه 25 هزار درهم برای باشگاه الوصل جریمه کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

همین موضوع باعث شد با وجود شکست النصر در آن بازی پرونده به کمیته انضباطی ارجاع شود و این تیم اماراتی باز هم در خارج از زمین فوتبال شکست بخورد.

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات، نتیجه دیدار تیم های الوصل و النصر در هفدهمین دوره لیگ حرفه ای امارات به 0-3 به سود الوصل تغییر کرد.

رسمی شد: شکست سه جانبه، بدون پیروزی در کمیته انضباطی!