رسمی شد: پریرا تا سال 1403 با پرسپولیس (عکس)

باشگاه پرسپولیس نیز در تلاش است تا هر چه زودتر مجوز بازی او را بگیرد و سپس با ثبت قرارداد در سازمان لیگ، کارت بازی این بازیکن را برای دیدار با صنعت نفت دریافت کند.

پریرا جانشین یورگن لوکادیا شد که پس از به ثمر رساندن 6 گل از ایران رفت و از پرسپولیس جدا شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868531
15 فوریه 1401 @ 19:01
58.2K |

42نقطه نظر

لئاندرو پریرا فصل گذشته را در گامبا اوزاکا سپری کرد که عملکرد خوبی در جی لیگ نداشت و همین امر می توانست مانع از امضای قرارداد او شود، اما حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 باعث شد منع قانونی برای جذب این بازیکن وجود نداشته باشد. . .

این در حالی است که او در روزهای اخیر تست پزشکی انجام داد و دیروز نتیجه این تست به دست مدیران و مربیان پرسپولیس رسید که نشان می داد پریرا مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد.ایرانی.

1798269
قرارداد پریرا با پرسپولیس یک سال و نیم خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی جدید تیم پرسپولیس که دیروز و امروز در تمرینات انفرادی شاگردان یحیی گل محمدی حضور داشت، عصر امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و قرارداد خود را امضا کرد.

قرارداد یک و نیم ساله لئاندرو پریرا با پرسپولیس عصر امروز امضا شد.

رسمی شد: پریرا تا سال 1403 با پرسپولیس (عکس)

قرارداد لئاندرو پریرا با پرسپولیس تا پایان لیگ بیست و سوم اعتبار دارد و به عبارتی یک فصل و نیم در این تیم خواهد بود. این در حالی است که گئورگی گلسیانی و وحدت حنان اف تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارند و قرارداد شیخ دیاباته در پایان فصل به پایان می رسد.

1798267
لئاندرو پریرا پیراهن شماره 91 پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.