رسمی: متس هوملس دورتموند را ترک کرد


سرویس خبر شماره: 2048555
25 ژوئن 1403 در 3:03 ب.ظ.
2000 امتیاز خبر|

5نقطه نظر

متس هوملز، ستاره خط دفاعی بروسیا دورتموند رسما از این تیم جدا شد.

رسمی: متس هوملس دورتموند را ترک کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی ادین ترزیچ از دورتموند، متس هوملز امروز از این باشگاه جدا شد تا هر دو طرف جنجال اخیر زردپوشان در فصل آینده در این تیم نباشند.

این دو در طول فصل 2023-24 چندین بار با هم درگیر شده اند و طبق گزارش رسانه ها هیچ کدام از آنها به صورت علنی در اخبار و نشریات منتشر نشده است و تنها درگیری دو طرف در پایان فصل به صورت مجازی منتشر شده است. در شبکه های اجتماعی

گفته می شد متس هوملس از سران دورتموند خواسته بود که تنها در صورت جدایی ترزیچ آماده تمدید قرارداد است. این شرایط برای سران باشگاه آلمانی خوشایند نبود و شرایط را پیچیده تر کرد.

2043437

سرانجام روز جمعه باشگاه دورتموند استعفای ترزیچ را پذیرفت و او رسما از این تیم جدا شد. امروز باشگاه در بیانیه ای از جدایی هوملس خبر داد: “بوروسیا دورتموند و متز هوملس راه خود را از هم جدا خواهند کرد. این مدافع آلمانی بیش از سیزده سال در این باشگاه سپری کرد و با کسب دو قهرمانی بوندسلیگا و قهرمانی جام حذفی و بسیاری دیگر آثار قابل توجهی از خود به جای گذاشت. ما از عملکرد موفقی که با هم داشتیم سپاسگزاریم.”

گفته می شود هوملز تنها می خواهد تا پایان دوران فوتبال خود در اروپا بازی کند و به پیشنهادات باشگاه های عربستانی توجهی نخواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی