رسمی: مدافع سابق رئال به جالوروسی پیوست

یورنته ملی پوش اسپانیایی که در پست دفاع مرکزی بازی می کند، در این فصل تنها 8 بازی برای لیدز انجام داده است و جسی مارش به او اعتقادی ندارد. با توجه به تاکتیک مورینیو در رم برای استفاده از سه دفاع مرکزی، یورنته می تواند تحت هدایت مربی سابق خود احیا شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورینیو زمانی که در سال 2013 روی نیمکت رئال مادرید نشست، به دیگو یورنته اعتماد کرد و به او زمین بازی را با پیراهن آن تیم داد. یورنته اکنون این گزینه را دارد که زیر نظر آقای خاص بازی کند.


سرویس خبر شماره: 1867905
11 فوریه 1401 @ 21:35
62.6 هزار |

3نقطه نظر

دیگو یورنته، مدافع اسپانیایی لیدز به صورت قرضی به رم پیوست تا زیر نظر سرمربی سابق ژوزه مورینیو بازی کند.

رسمی: مدافع سابق رئال به جالوروسی پیوست

دیگو یورنته در اقدامی کاملا غیرمنتظره در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی لیدز را ترک کرد و به صورت قرضی به جمع جالوروسی ها پیوست. رم این امکان را دارد که او را در پایان فصل به طور دائم بخرد.

1797055

دیگو یورنته تابستان آینده 30 ساله می شود. او محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است. در سال 2013، زمانی که مورینیو سرمربی رئال مادرید بود، برای اولین بار در تیم بزرگسالان رئال با دیگو یورنته بازی کرد. این مدافع اسپانیایی علاوه بر پست تخصصی خود یعنی دفاع میانی می تواند در پست دفاع راست یا هافبک نیز بازی کند.

او پس از رئال مادرید به رایو وایکانو، مالاگا و رئال سوسیداد پیوست و سپس برای بازی در لیدز راهی انگلیس شد. او 59 بازی برای لیدز انجام داد و 4 گل به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی