رسمی: هافبک اتریشی بایرن به یونایتد پیوست


سرویس خبر شماره: 1867931
12 فوریه 1401 در 09:18
6K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مارسل سابیتزر، هافبک بایرن مونیخ با قراردادی قرضی تا پایان فصل 2022-2023 به منچستریونایتد پیوست.

رسمی: هافبک اتریشی بایرن به یونایتد پیوست

به گزارش “ورش سه”، مصدومیت کریستین اریکسن که مانع از حضور این بازیکن در سه ماه آینده در ترکیب یونایتد می شود، مدیران و کادر فنی این تیم را به فکر جذب یک هافبک زمینی انداخته است.
به باشگاه گزینه های مختلفی از ایسکو گرفته تا یانیک کاراسکو پیشنهاد شد، اما در نهایت تصمیم گرفت تا سابیتزر را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد. گفته می شود هیچ بند خریدی برای تابستان آینده در این قرارداد لحاظ نشده است.
این بازیکن اتریشی در تابستان 2021 از لایپزیگ به بایرن پیوست اما در این فصل تنها 7 بازی را آغاز کرده است و اکنون امیدوار است زمان بیشتری در اولدترافورد داشته باشد.

1797063

او پس از امضای قرارداد با یونایتد در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی به وبسایت رسمی این باشگاه گفت: “گاهی در زندگی باید تصمیمات بزرگ و سریع بگیرید. از لحظه ای که خبر پیشنهاد یونایتد را شنیدم، می دانستم که این انتقال انجام خواهد شد. برای من خوب و منصف باش. من بازیکنی جنگنده هستم، دوست دارم برنده شوم و به تیمم کمک کنم تا به اهدافش در این فصل دست یابد.
احساس می کنم به عنوان بازیکن در اوج خود هستم و می توانم تجربه و انرژی زیادی به این تیم اضافه کنم. من خوشحالم که با هم تیمی های جدیدم و همچنین سرمربی جدید شروع کردم و نمی توانم صبر کنم تا به هواداران یونایتد نشان دهم که چه کاری می توانم انجام دهم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی