رسمی: پیشنهاد پرسپولیس به علیپور رسید


کد اطلاعات: 2052419
13 جولای 1403 در 02:05 ق.ظ.
710 امتیاز خبر

1نقطه نظر

باشگاه پرسپولیس رسما با علی علیپور وارد مذاکره شد و با این مهاجم جلسه خصوصی برگزار کرد.

رسمی: پیشنهاد پرسپولیس به علیپور رسید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از اهداف تابستانی پرسپولیس برای تقویت خود برای فصل آینده، جذب یک مهاجم است. آنها در حال حاضر هیچ مهاجم تخصصی در لیست خود ندارند و عیسی آل کثیر که نیم فصل گذشته به این تیم اضافه شد، در حال مذاکره برای تمدید قرارداد است.

در مورد آل کثیر البته گفته می شود که او در ارائه پیشنهاد مالی خود و در شرایطی که به دلیل مشکل با مدیر برنامه هایش (تصادف) در آستانه امضای قرارداد بود، با تاخیر مواجه شد.

البته باشگاه پرسپولیس به دنبال گزینه های دیگری نیز بوده و به غیر از گزینه های خارجی که رزومه آنها در حال بررسی است، علی علیپور و محمدرضا آزادی را دیگر مد نظر آنها می دانند.

روز گذشته در ساعات پایانی باشگاه پرسپولیس با علی علیپور مهاجم سابق خود که در فصول اخیر در رقابت های قهرمانی پرتغال به عنوان لژیونر فعالیت می کرد، جلسه خصوصی برگزار کرد.

1954490

در این جلسه طرفین پیشنهادات خود را ارائه کردند که مهمترین آن بحث مالی بود. بعد از این جلسه دو ساعته قرار بر این است که تا ساعاتی دیگر نظر نهایی خود را در خصوص قرارداد و توافق اعلام کنند و باید دید علیپور دوباره به پرسپولیس برمی گردد یا تصمیم دیگری می گیرد.

آقای گل سابق پرسپولیس اولویت خود را در لیگ پرسپولیس ایران مشخص کرده و البته همچنان در حال بررسی پیشنهادات خارجی خود برای استفاده از فرصت حضور در فوتبال خارج از ایران است.

مجله اخبار فوتبال داخلی