رسمی: کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست

منچستریونایتد از ابتدای تابستان به دنبال تقویت خط میانی خود بود و از فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا به عنوان گزینه شماره یک تنهاخ نام برده می شد، اما هافبک هلندی تمایلی به ترک نیوکمپ ندارد.
پس از آن شیاطین سرخ برای خرید بازیکنانی مانند فابیان رویز از ناپولی و آدرین رابیو از یوونتوس تلاش کردند اما در نهایت هیچ کدام از این نقل و انتقالات انجام نشد.
تنهاچ فصل را با فرد و اسکات مک تامینا آغاز کرد، اما دو شکست ناامیدکننده مقابل برایتون و برنتفورد باعث شد که باشگاه به سرعت برای جذب کازمیرو حرکت کند.
منچستریونایتد دوشنبه شب در هفته سوم لیگ برتر میزبان لیورپول است و احتمالا کاسمیرو برای اولین بار در این دیدار با پیراهن شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی منچستریونایتد 70 میلیون یورو برای کازمیرو پرداخت کرده است که این هافبک برزیلی را به ششمین خرید گران قیمت تاریخ باشگاه تبدیل کرده است. گفته می شود قرارداد کازمیرو با منچستریونایتد 4 ساله است و او تا تابستان 2026 در اولدترافورد خواهد ماند.
او امروز برای آخرین بار در تمرین رئال مادرید شرکت کرد و در پایان تمرین از تمامی اعضای تیم خداحافظی کرد. باشگاه رئال نیز او را نماینده ارزش های باشگاه توصیف کرد و برای او در حرفه اش آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاسمیرو در 9 فصل حضورش در رئال مادرید 5 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و اریک تنهاچ امیدوار است با حضور او خط هافبک تیمش سر و سامان پیدا کند.

منچستریونایتد اعلام کرد کاسمیرو، هافبک باتجربه برزیلی رئال مادرید را به خدمت گرفته است.


سرویس خبر شماره: 1839267
29 اوت 1401 در 00:05
40.4K |

14نقطه نظر