رسمی: کرتیس جونز قراردادی 4 ساله با لیورپول امضا کرد

جونز پس از امضای قرارداد جدید خود به وبسایت لیورپول گفت: “در ابتدا می خواهم از کادر فنی به خاطر اعتمادی که به من دارند تشکر کنم. احساس می کنم روی ابرها راه می روم. تصمیم برای تمدید قرارداد آسان بود. باشگاه معشوق دوران کودکی من است و من در تمام عمرم طرفدار لیورپول بوده ام.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کورتیس جونز امروز با مراجعه به دفتر باشگاه لیورپول قرارداد بلندمدت خود را با این باشگاه تمدید کرد. جونز از دوران کودکی در لیورپول عضویت داشته و در تمامی رده های سنی لیورپول از تیم زیر 9 سال تا بزرگسالان بازی کرده است.

کرتیس جونز به طور رسمی قرارداد خود را با لیورپول تمدید کرد و تا سال 2027 در این باشگاه حضور خواهد داشت.

رسمی: کرتیس جونز قراردادی 4 ساله با لیورپول امضا کرد


سرویس خبر شماره: 1854015
26 نوامبر 1401 ساعت 20:20
9.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

کورتیس جونز که در تیم ملی زیر 21 سال انگلیس نیز بازی می کند، گفت: “با وجود اینکه در باشگاه دیگری بازی کردم، شک ندارم که رویای من همیشه این بوده که به آنفیلد بیایم و برای لیورپول بازی کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی کرتیس جونز با لیورپول قهرمان لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و جامعه شیلد شده است. او با تبدیل شدن به جوانترین کاپیتان باشگاه لیورپول در 19 سالگی، رکورد تاریخی باشگاه را شکست.

کرتیس جونز 21 ساله 81 بازی برای تیم بزرگسالان لیورپول انجام داده و 8 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. اولین بازی او برای تیم یورگن کلوپ به ژانویه 2019 برمی گردد.