رسوایی بزرگ برای کاپیتان تیم ملی / اتهام آزار جنسی به پدر آقای ستاره

سون وونگ جونگ، پدر سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، پس از اتهاماتی که او و دو مربی دیگر از یک کودک خردسال در فوتبال معروف آکادمی خود مورد آزار جسمی و روحی قرار داده اند، توسط مقامات بازجویی شده است.

به گفته منابع ناشناس به نقل از خبرگزاری یونهاپ، تیمی به نمایندگی از دادستانی از این سه مرد در شهر چونچئون (حدود 75 کیلومتری شمال شرق سئول)، جایی که آکادمی سان واقع شده است، بازجویی کردند. همین منابع همچنین اشاره کردند که یکی از دو مربی متهم شده توسط والدین این نوجوان، برادر بزرگتر سون هیونگ یون، مهاجم انگلیسی تاتنهام است.

والدین قربانی پس از اینکه متوجه شدند پسرشان پس از بازگشت از یک کمپ بهاری در استان اوکیناوا، ژاپن دچار آسیب دیدگی ران شده است، شکایت کردند. به نظر می رسد او تنبیه بدنی شده است.

این کودک همچنین پدر سون را متهم کرد که او را به خاطر اشتباهاتی که در حین تمرین مرتکب شده بود و مربی دیگری را به تنبیه او در حالی که در خوابگاه آکادمی بود، سرزنش کرد.

پلیس استان گانگوون، جایی که آکادمی سون در آن قرار دارد، در ماه آوریل پرونده را به دادستان ارجاع داد، در حالی که پدر کاپیتان تیم کره جنوبی علنا ​​همه اتهامات را رد کرد.

بیشتر بخوانید: مقصد غیرمنتظره سرمربی میلان/ شکار جدید سعودی ها برای ایتالیا

سرویس اخبار فوتبال خارجی