رشید مظاهری: جعفر سلمانی هل داد، دکتر اشتباه کرد!


دروازه بان باتجربه سپاهانی ها معتقد است که حمله ناعادلانه ای علیه داور تیم فوتبال ایران همدانی صورت گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال سپاهان که با کلین شیت در هفته اول لیگ برتر مقابل تیم سابقش استقلال سهم ویژه ای در پیروزی شیرهای طلایی داشت. صحنه مشکوک برخورد او و جعفر سلمانی در نیمه اول در گفتگوی کوتاه با وی به سوالات خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” پاسخ داد که در ادامه می خوانید:


سرویس خبر شماره: 1838487
آگوست 24, 1401 @ 6:12 ب.ظ
1.6 هزار |

هفتنقطه نظر

بدنش را نبینی، او قدرت زیادی دارد!

* برگردیم به این بازی، صادقانه بگویید سلمانی در مورد شما اشتباه می کرد؟
– من حقیقت را به تو می گویم. جعفر مرا هل داد. با چهره و استایلش جور در نمی آید، اما قدرتش عالی است (می خندد) و مطمئن باشید او مرا هل داد. به نظر من حق دکتر حیدری نیست که اینگونه مورد حمله قرار گیرد. به هر حال او داوری بود که کمترین اشتباه را در بازی های بزرگ انجام می داد و اگر در بازی های دیگر اشتباه می کرد، عمدی در کارش نبود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* یکی از صحنه های جنجالی بازی سپاهان و استقلال به دیدار شما و جعفر سلمانی برمی گردد که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد.
– بله، اتفاقاً من هم دیدم که در چند روز اخیر به دلیل اعلام خطای سلمانی روی من، هجمه های زیادی به دکتر حیدری، داور مسابقه شده است.
* خاطره خیلی خوبی از این داور ندارید؟
– به هر حال وقتی بازیکن استقلال بودم در فینال جام حذفی مقابل فولاد دستور تکرار ضربه پنالتی را داد که شاید در آن زمان ناراحتم کرد اما بعد مشخص شد که قانون را اجرا کرده است و حالا اینکه من بازیکن سپاهان هستم تصمیم او به نفع من است.