رضاوند: همه به استقلال لگد می زنند!


سرویس خبر شماره: 1898465
آوریل 11, 1402 در 23:42
19.7 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

برای تیم دیگر، رئیس جمهور رفت تا مشکل را برطرف کند

هافبک استقلالی ها حضور استراماچونی در ایران را برجسته کرد و تاکید کرد: وقتی استراماچونی به تیم ما آمد کلاه بزرگی روی سر استقلال گذاشتند. من کاری ندارم اما چطور یک مربی به این راحتی می تواند قراردادش را فسخ کند و برود خانه اش بنشیند و دو سال پولش را بگیرد؟ در آن زمان هواداران برای دادن پول به استراماچونی راهپیمایی کردند و امروز هم برای این موضوع عزادار هستند.

1837475

وی در خصوص کناره گیری استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه این اتفاق افتاد، سال گذشته بدون شکست قهرمان لیگ شدیم و تلاش زیادی کردیم تا قهرمان شویم. من یک سوال دارم اگر تیم در ایران برنده شود به این تیم پول می دهند؟ نه هزار تومان هم به این تیم نمی دهند. ما قهرمان شدیم تا بتوانیم به قهرمانی آسیا برویم. با این شرایط دور هم جمع شدیم و بازی کردیم و خودمان را تنها دیدیم. هیچکس از تیم استقلال حمایت نمی کند. استقلال می ماند و هوادارانش.

وی در پایان درباره پول از دست رفته در باشگاه تصریح کرد: می گویند 350 میلیارد پول نیست. تقصیر من بازیکن و هوادار چیست؟ مگر خودتان مدیری نیاوردید و او را در استقلال رها کردید؟ کاری ندارم این مدیر را خودت آوردی. خدا شاهد است زمانی که در سایپا بودم و درخواست 250 میلیونی داشتم اما بعد از 3 سال این پول را گرفتم و این پول برای من یک شاهی هم ارزش ندارد. به درد من نمی خورد که امروز پولم را پس بگیرم و بعد از 2 سال باید به دادگاه مراجعه کنیم تا پولمان را پس بگیریم. بعد از 2 سال ما را جلوی هواداران گذاشتند تا ما را ببخشند. بخدا اون موقع اصلا پولمون مهم نبود و فقط به فکر ساکن شدن در استراماچونی بودیم. از جمعه هفته گذشته تا امروز این پول برای ما مفید بوده است. فردا نیایید و نگویید مسئله ملی بود، نه این پول دیگر به درد ما نمی خورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رضاوند افزود: قربان زاده می آید و صحبت می کند. برای تیم دیگری اتفاق افتاد، رئیس جمهور رفت صحبت کرد. خروسش داغ است. تیم کشورمان به دنبال سقوط به لیگ های پایین رفت. سوال من این است که چرا آنها تیم ما را انتخاب نکردند؟ تا دیروز به ما می گفتند این پول پرداخت می شود. چگونه می توانستیم اعتراض کنیم؟ مگر استقلال تیم دولتی نیست؟ این تیم امروز سقوط کرده است، چه کسی باید به این تیم کمک کند؟ دولت باید بیاید و کمک کند.

1837482

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرش رضوند درباره شرایط بازی بعد از برد استقلال مقابل ذوب آهن گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و فکر می کنم حق داشتیم در این بازی پیروز شویم زیرا در هر دو نیمه موقعیت های خوبی داشتیم. به همه هواداران خونگرمی که این روزها ما را تنها نگذاشته اند.

هافبک استقلال می گوید اگر فردا پول استراماچونی را بدهند دیگر به درد باشگاهش نمی خورد.

رضاوند: همه به استقلال لگد می زنند!

رضاوند در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: اگر فردا به استقلال پول بدهند بی فایده است، این هواداران گناه دارند که در این شرایط اقتصادی برای حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه آمده اند. استقلال را در گوشه ای قرار دادند و هرکس از آنجا رد شود به او لگد می زند. به خدا این درست نیست. در آن چند روز که از خواب بیدار شدیم، رسانه ها را چک کردیم تا ببینیم به استراماچونی پول داده اند یا نه. خداروشکر از استرس مردیم. ما فقط باید افکارمان را روی زمین داشته باشیم. تیم ما مشکلات زیادی دارد.

هافبک استقلالی ها در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم استقلال تاکنون چقدر از این باشگاه دریافت کرده اند، گفت: تقریبا 40 درصد قراردادها را گرفته ایم و نمی دانم 60 درصد باقی مانده را چطور می خواهند پرداخت کنند. . قراردادها در 45 روز باقی مانده من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.