رضاوند گل زد، اتفاقی که باعث خوشحالی ساپینتو شد

آرش رضاوند در بازی دوستانه روز گذشته وارد محوطه جریمه میزبان شد و روی پاس کوین یاماگا به عقب دروازه میزبان را باز کرد.


سرویس خبر شماره: 1856682
10 دسامبر 1401 در 12:25 ب.ظ
2.1 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و پس از گذشت دقایقی از نیمه دوم، هر دو تیم بیشتر ذخیره خود را به میدان فرستادند و در نهایت استقلال با یک گل به حریف رسید. به 0. او در وقت اضافه دو گل به ثمر رساند و تیم هواداران با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

استقلالی ها که خود را برای بازی با پرسپولیس آماده می کنند امروز تمرینات خود را به پایان رساندند و از فردا تمرینات خود را از سر خواهند گرفت. استقلالی ها در بازی دوستانه بعدی به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهند رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

استقلال روز گذشته در غیاب ملی پوشان خود به مصاف تیم هوادار رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

رضاوند گل زد، اتفاقی که باعث خوشحالی ساپینتو شد

اتفاق خوشحال کننده ساپینتو در این بازی گل آرش رضاوند بود. یکی از دو هافبکی که جلوی خط دفاعی هافبک دفاعی بازی می کنند. با توجه به غیبت روزبه چشمی در این بازی، زیبر نیک نفس از مقابل خط دفاعی وارد زمین شد. امتیاز آرش رضاوند و مهدی مهدی پور چیزی است که ساپینتو روی آن اصرار دارد و در تمرین روی آن کار می کند. به گفته سرمربی پرتغالی، این دو هافبک به دلیل اینکه از پشت توپ می زنند کنترل بهتری روی دروازه حریف دارند و اگر ورود آنها به محوطه جریمه حریف با گل همراه باشد می تواند استقلال را برای کسب نتیجه مطلوب یاری کند. به خصوص در بازی هایی که استقلال با تیم های دفاعی و حضور بازیکنان متراکم حریف در محوطه جریمه روبرو می شود.