رضایت ساپینتو از تصمیم تلخ کی روش/فرصتی که ملی پوشان به استقلال دادند

رضایت ساپینتو از تصمیم تلخ کی روش/ فرصتی که ملی پوشان به استقلال دادند

اعضای تیم استقلال پس از 5 روز تعطیلی از 25 شهریور (شب گذشته) چرخه تمرینی جدید خود را آغاز کردند تا برای بازگشت به بازی های لیگ برتر آماده شوند.

مهدی قیدی و محمد محبی در چند سال گذشته بازیکنان باشگاه شاهین جوان بوشهر بوده اند و حالا در استقلال دوشادوش یکدیگر بازی می کنند. این دو بازیکن در دیدار مقابل نساجی با هم کار کردند و توانستند گل سوم خود را به استقلال بزنند. جدایی مهدی قیدی از سمت چپ و پاس گسترده او باعث شد محمد محبی با دروازه بان تک به تک شود تا با یک ضربه دقیق دروازه حریف مازندرانی را باز کند.

اولین تمرین استقلال در غیاب 6 ملی پوش ایرانی این تیم ابوالفضل جلالی، سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد محبی، مهدی قیدی، مهدی مهدی پور و عزیزبک امانوف ملی پوش ازبکستانی اما با حضور محبی، قیدی آغاز شد. و مهدی پور از لیست خارج شد.خروج نهایی مسافران تیم ملی به اتریش اگرچه این اتفاق سرمربی استقلال را ناراحت کرد اما به نوعی او نیز از نحوه برگزاری تمرینات استقلال ابراز رضایت کرد. چرا که ساپینتو معتقد است حضور قائدی و محبی در تمرینات استقلال در دو هفته آینده (زمانی که این تیم به مصاف گل گهر سیرجان می رود) می تواند هماهنگی بیشتری بین این دو بوشهری جدید ایجاد کند.

همچنین بازگشت مهدی مهدی پور به ترکیب استقلال که در هفته های اخیر دچار افت قابل توجهی شده بود، شرایطی را فراهم می کند تا سرمربی پرتغالی این بازیکن را بیش از پیش زیر نظر بگیرد. ضمن اینکه در این مدت و تا بازگشت سایر ملی پوشان، تمرینات استقلال با جمعیت بیشتری برگزار می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال