رضایی: شاید منبع پرونده آقای گل باشد


سرویس خبر شماره: 1823005 |
17 ژوئن 1401 ساعت 00:31 |
3,041 امتیاز خبر|

1نظرات

مهرداد رضایی یکی از بازیکنان تاثیرگذار در گل برتری مس رفسنجان بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان نتایج دیدارهای گذشته را با پیروزی مقابل فجر جبران کرد. مهرداد رضایی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: اگر بخواهم حقیقت را بگویم فجری بازی خوبی انجام داد و حتی زود به گل رسید اما زود به خود آمدیم و گل تساوی را زدیم و بعد گل دوم را زدیم. اولین بازی را در حضور تماشاگران و در ورزشگاه خودمان بردیم و این باعث خوشحالی ما شد.
وی با بیان اینکه بازی بسیار خوبی انجام داد و پاس منجر به گل شد، گفت: من فقط سعی کردم کارم را در زمین انجام دهم، گل از خط دفاعی به ثمر رسید و مجید نصیری و پاس آذرباد در نهایت به گل رسیدند و روی چیزی که داشتم تمرکز کردم. انجام داد. ، من تونستم برم سرچشمه و او به زیبایی گل زد. سرچشمه ام هدف فعلی لیگ برتر است و امیدوارم در نهایت بتواند با بیشترین گل زده در سال های اخیر کفش طلا را از آن خود کند.
او گفت: ما مدت زیادی در رده چهارم بوده ایم و اکنون یک امتیاز از رتبه چهارم فاصله داریم. ما به زودی می توانیم جایگاه واقعی خود را پیدا کنیم. به آقای ربیعی تبریک می گویم، مجموعه مس و بازیکنان در دومین سال حضورشان در لیگ برتر چنین تیم باشکوهی ساخته اند.
رضایی در پایان درباره دیدار با نساجی مازندران افزود: اکنون همه به نساجی به عنوان یک تیم قهرمان نگاه می کنند، تیمی که در فینال تیم های بزرگ خود را شکست داد، به راه خود ادامه دهیم و به امید پیروزی در این بله، حریف روبرو خواهد شد. ما از عنوان خود دفاع کنیم و این کار را سخت می کند، اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی