رفتار بازیکنان منچستریونایتد در برابر رونالدو/کریستیانو مضحک است!

خشم فزاینده ای در میان اعضای باشگاه منچستریونایتد از موضع رونالدو نسبت به باشگاه وجود دارد. یکی از این منابع گفت: رفتار رونالدو به تدریج باعث عصبانیت بازیکنان شده است، مردم هم با رونالدو موافق هستند و از او حمایت می کنند اما خیلی ها از این اتفاقات و رفتار او خسته شده اند.

ایجنت او، ژرژ مندز، از مدیرعامل باشگاه، ریچارد آرنولد، خواسته است که فقط قیمت رونالدو را اعلام کند زیرا او پیشنهادی از یک باشگاه نامعلوم برای رونالدو دارد. اما مالکان یونایتد با فروش رونالدو موافقت نکرده اند.

این موضوع باعث نارضایتی رونالدو شد و او شروع به نشان دادن اعتراض خود کرد. او در تور پیش فصل شرکت نکرد، در نیمه اول برای یونایتد مقابل رایوایکانو بازی کرد و قبل از پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کرد و جنجال به پا کرد. او در بازی اول لیگ مقابل برایتون در دقیقه 53 وارد زمین شد اما نتوانست مانع از باخت 2-1 این تیم شود.

رونالدو تنها 12 ماه پس از بازگشتش می خواهد اولدترافورد را ترک کند، اما باشگاه از فروش او خودداری کرده است. این بازیکن معتقد است که توافق شفاهی بین او و باشگاه وجود داشته است که در صورت عدم جواز حضور در لیگ قهرمانان، او می تواند از این تیم جدا شود.

همه این رفتارها باعث عصبانیت سایر بازیکنان شد و جو باشگاه را زیر و رو کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی