رفتار عجیب امباپه؛ نگذر، من بازی نمی کنم!


این مشکل توسط دوربین های تلویزیونی زیادی به نمایش درآمده و از چشم هواداران و فوتبالدوستان محو نشده است به همین دلیل انتقادات زیادی به این رفتار وارد شده است.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این تصویر را به اشتراک گذاشتند و ناراحتی و عصبانیت بازیکن فرانسوی از دریافت نکردن پاس هم تیمی اش را برجسته کردند.
اگرچه تعدادی از رسانه های فرانسوی پس از پایان بازی مدعی شدند که امباپه قبل از شروع این بازی اخبار بد خانوادگی دریافت کرده که منجر به عدم تمرکز بازیکن در این بازی شده است، اما به نظر نمی رسد توجیه خوبی برای رفتار امباپه باشد. طرفداران PSG



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته پاری سن ژرمن در چارچوب هفته دوم لیگ فرانسه به مصاف مونپولی رفت و با نتیجه 2 بر 5 مقابل این تیم پیروز شد.
کیلیان امباپه در دقیقه 23 این بازی این شانس را داشت که اولین گل تیمش را به ثمر برساند اما نتوانست به درستی از پنالتی اعلام شده به سود پاری سن ژرمن استفاده کند و دروازه حریف را باز کند. اما این بازیکن در نیمه دوم موفق شد نام خود را به لیست گلزنان این بازی اضافه کند.
اما اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد این بود که امباپه در دقایق پایانی نیمه اول در حالی که به سمت دروازه حریف نفوذ می کرد از اینکه ویتنیا تصمیم گرفت به او پاس ندهد و به جای پیوستن به دیگری به شدت ناراحت شد. بازیکنان تیمش در محوطه جریمه حریف، در حین بازی پشت کرده و از دویدن بازماند.


سرویس خبر شماره: 1838213
23 مرداد 1401 ساعت 11:01 |
101

0نقطه نظر

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن در جریان بازی مقابل مونپولی رفتار عجیبی از خود نشان داد.