رفتار فوفانا با لستر درست نبود. خدا به چلسی صبر بده

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی از ابتدای تابستان بر بازسازی خط دفاعی تیمش متمرکز بود و با وجود مخالفت سرسخت لسترسیتی، آنها در نهایت موفق شدند وسلی فوفانا را به خدمت بگیرند. این مدافع فرانسوی پس از کالیدو کولیبالی و مارک کوکوریا، سومین خرید چلسی در این نقش بود. چلسی در فصل جدید وضعیت دفاعی جالبی نداشت و در 5 بازی 8 گل دریافت کرد.

گرام سونس، اسطوره لیورپول از رفتار فوفانا انتقاد کرد و گفت که او اصول حرفه ای را در لسترسیتی رعایت نکرده است. سونس به دیلی میل گفت:فوفانا از حضور در تمرینات لستر خودداری کرد زیرا می خواست به چلسی برود. او یک فوتبالیست حرفه ای است و اصلا خوب نبود. کادر فنی و مدیران لستر حق دارند با او قهر کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وسلی فوفانا مدافع 21 ساله فرانسوی از لسترسیتی سه روز پیش با قراردادی 6 ساله به ارزش 81 میلیون یورو به چلسی پیوست.

گریم سونس، بازیکن سابق تیم ملی اسکاتلند و لیورپول، معتقد است که وسلی فوفانا عملکرد خوبی در باشگاه لسترسیتی نداشته و بعدا می تواند برای چلسی مشکل ساز شود.

رفتار فوفانا با لستر درست نبود.  خدا به چلسی صبر بده


سرویس خبر شماره: 1841878
12 سپتامبر 1401 در 4:15 ب.ظ
2.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

گرم سونس:

سونس ادامه داد: لستر در ماه مارس به فوفانا پیشنهاد تمدید داده بود، اما پس از 5 ماه او باعث عصبانیت همه در باشگاه شد. او در زمان بازی برای سنت اتین نیز همین کار را کرد و به دلیل ورودش به لسترسیتی از حضور در تمرینات این تیم خودداری کرد. حالا خدا به چلسی رحم کنه. فقط تصور کنید فوفانا دو سال بعد از رئال پیشنهاد دریافت کند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی