رفتار وفادارانه باشگاه دریایی قبل از بازی با استقلال

ملوان یکی از تیم های محبوب تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود. تیمی که بازگشتش به لیگ دسته اول باعث خوشحالی فوتبالدوستان در استان گیلان و البته کشور شده است. تیمی که بتواند ستاره های جوانی را به فوتبال کشور معرفی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قضاوت ها مبنی بر بازی ملوان با استقلال در هفته دوم بود و بعد از این دیدار سعی می کند جواز بازی محمدحسین مرادمند را برای حضور در جمع آبی پوشان صادر کند! در صورتی که اکنون مشخص شده است که این پیش بینی فقط یک قضاوت بدبینانه نسبت به باشگاه ملوان بوده و این باشگاه بار دیگر نشان داده که به رفتار منصفانه خارج از زمین احترام می گذارد. البته در باشگاهی که بهمن صالح نیا رئیس افتخاری است و پژمان نوری آن را هدایت می کند. انتظار دیگری وجود ندارد و مهمتر از همه مازیار زارع سرمربی این تیم در روزهای سخت لیگ یک و حتی در فصل پیشرو نشان داده است که فقط در زمین فوتبال یک رقیب است و نه خارج از زمین. تا صعود این تیم به لیگ برتر.

نیروی دریایی که مالک تیم ملوان است پیش از بازی با استقلال کارت فسخ محمدحسین مرادمند را صادر کرد و نشان داد که این پیش بینی در مورد این سازمان و همچنین باشگاه ملوان به دور از واقعیت است. آغاز.


سرویس خبر شماره: 1838358
اوت 23, 1401 در 11:44 ب.ظ
17.3 هزار |

15نقطه نظر

زمانی که در رسانه ها اعلام شد محمدحسین مردمند نمی تواند در دو هفته ابتدایی استقلال را همراهی کند. عده ای گفتند باشگاه دریایی بعد از هفته دوم مجوز این بازیکن را عمدا صادر می کند!