رقابت جدی بارسلونا با باشگاه سابق ستاره پرتغالی

بسیاری بر این باور بودند که ژائو فلیکس دیر یا زود به بارسلونا بازخواهد گشت و هم باشگاه و هم بازیکن تمایل خود را برای این کار ابراز کردند. فلیکس نمی‌خواهد به عربستان سعودی برود زیرا اتلتیکو مادرید علاقه زیادی به او دارد و قصد ندارد او را در این باشگاه نگه دارد، اما ناگهان باشگاه قدیمی‌اش بنفیکا به عنوان یک گزینه غافلگیرکننده ظاهر شد.

اسپورت گزارش داد بنفیکا مذاکراتی را با اتلتیکو برای جذب این مهاجم 24 ساله آغاز کرده است. آن ها به دنبال بازخرید 50 درصد از حق نقل و انتقال او هستند و امیدوارند با فروش آنتونیو سیلوا که جدایی اش حدود 50 میلیون یورو اعلام شده است، قیمت خرید این ستاره پرتغالی تامین شود.

پیشنهاد آنها این است که فلیکس را با 15 میلیون یورو به خدمت بگیرند، در حالی که اتلتیکو 25 میلیون یورو (البته با 50 درصد کل درآمد آینده) می خواهد. با توجه به درآمد 8 میلیون یورویی فلیکس در هر فصل، بنفیکا برای انجام این معامله به یک شاهکار مهندسی مالی نیاز دارد.

فلیکس می‌خواست به صورت قرضی به بارسلونا بازگردد، اما چون می‌دانست اتلتیکو حاضر نیست او را با شرایطی که کاتالان‌ها می‌خواستند به بلوگرانا قرض دهد، راه رفتن به باشگاه دیگری را نبست. ایجنت او، ژرژ مندز، طی جلسه ای در پورتو به دکو، مدیر ورزشی بارسلونا در مورد علاقه بنفیکا هشدار داد. تصور می‌شد که فلیکس بخشی از برنامه‌های هانسی فلیک برای فصل آینده باشد، اما اگر شرایط قرارداد درست بود، این بود.

اتلتیکو و بنفیکا مشتاق به توافق هستند و باید دید که آیا بارسلونا پاسخ خواهد داد یا خیر. علاقه بنفیکا مطمئنا راهی برای تحت فشار قرار دادن بارسلونا برای ارائه پیشنهاد بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: چرا فلیک اصرار دارد این بازیکن در بارسلونا بماند؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی