رقابت داغ آفریقایی ها در لیگ ستارگان قطر

یوسف المساکنی، بازیکن عرب تونسی نیز به دنبال کسب جایزه بهترین گلزن لیگ قطر است. این بازیکن که از زمان حضور در قطر برای کسب این عنوان تلاش می کرد، اکنون با 7 گل در جایگاه سوم گلزنان قطر قرار دارد. این مهاجم تونسی توانایی بالایی دارد و بازی در کنار عمر السوما و آلکانترای برزیلی به گلزنی او در نیم فصل دوم کمک می کند.

* رهبران درجه یک آفریقا


سرویس خبر شماره: 1867972
12 فوریه 1401 ساعت 12:50 |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

* النعمت و بولی امید

جاسینتو موندو دالا، مهاجم آنگولا و مایکل اولونگای، مهاجم الدحیل کنیایی، هر دو در این فصل در تهاجمی خوش درخشیده‌اند و هر کدام 9 گل در یازده هفته به ثمر رسانده‌اند. اولونگا در حال حاضر در تلاش است تا از عنوان آقای گل فصل گذشته خود دفاع کند. او در فصل قبل 22 گل به ثمر رساند و جایزه بهترین گلزن قطر را از آن خود کرد.

یازان النعیمات اردنی و یوهان بولی اهل عاج هنوز ناامید نشده اند و منتظرند تا به درخشش با باشگاه های خود ادامه دهند و برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ رقابت کنند. این دو بازیکن که در مجموع به همان تعداد گل زده (6 گل) در رده های چهارم و پنجم قرار دارند، هنوز 11 هفته فرصت دارند تا به هدف خود برسند.

در پنج فصل اخیر لیگ ستارگان قطر، بازیکنان آفریقایی و عرب همیشه عنوان آقای گل را کسب کرده اند. اولونگا با 22 گل در فصل قبل این عنوان را کسب کرد و بونیجا با 21 گل در فصل 2020-2021 و اکرم عفیف و یاسین ابراهیمی با 15 گل در فصل 2020-2019 برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر شدند.

از طرفی جاستینو دالا نیز امیدوار است با کسب عنوان آقای گل در این فصل نام خود را در بین بهترین بازیکنان قطر ثبت کند. او در حال حاضر در الوکره وضعیت خوبی دارد و کسب عنوان بهترین گلزن فصل قطر دور از دسترس نیست.

1797146

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر با برتری الدحیل به پایان رسید و با آغاز دور دوم مسابقات در این کشور رقابت برای قهرمانی، بقا و حتی قهرمانی در لیگ برتر جوایز انفرادی برگزار شد. به اوج خود خواهد رسید.

پنج بازیکن برای کسب عنوان آقای گل لیگ ستارگان قطر با هم رقابت می کنند.

رقابت داغ آفریقایی ها در لیگ ستارگان قطر

بونجاح در فصل 2018-2019 نیز با 39 گل به این عنوان دست یافت و یوسف العربی بازیکن مراکشی الدیل با 26 گل بهترین گلزن فصل 2017-2018 شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از برگزاری 11 هفته لیگ ستارگان قطر، رقابت برای کسب عنوان برترین گلزن با حضور 5 بازیکن شکل گرفت. جاستینو دالا (الاوکره) و مایکل اولونگا (الدحیل)، یوسف مساکنی (العربی)، یازان النعمت (الاهلی) و یوهان بولی (الریان).