رقابت رئال و یونایتد برای این بازیکن همچنان ادامه دارد


سرویس خبر شماره: 2055281
27 جولای 1403 ساعت 3:40 ق.ظ.
2.3 هزار |

3نقطه نظر

پازل پیچیده انتقال

رقابت منچستریونایتد و رئال مادرید برای جذب لنی یورو ادامه دارد.

رقابت رئال و یونایتد برای این بازیکن همچنان ادامه دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای لنی یورو هر روز بیشتر به معمایی پیچیده تبدیل می شود. برای درک بهتر این داستان باید به گذشته برگردیم. مدافع لیل در بازار نقل و انتقالات آنقدر مورد توجه است که دو باشگاه بزرگ اروپایی منچستریونایتد و رئال مادرید به دنبال جذب او هستند.

در حالی که شیاطین سرخ در حال مذاکره با فرانسوی ها برای جذب این بازیکن هستند، به نظر می رسد یورو هم اکنون پاسخ مثبتی به رئال مادرید داده است. این وضعیت باعث به وجود آمدن داستان پیچیده ای شد که حل آن دشوار بود.

نسخه جدید گاردین تلاش می کند تا وضعیت را روشن کند و جزئیات جدیدی را به پیشنهادات پیشنهادی اضافه کند. به گزارش این روزنامه انگلیسی، منچستریونایتد پیشنهاد جدیدی به لیل ارائه کرده است که مبلغی در حدود 62 میلیون یورو شامل 50 میلیون یورو به عنوان بسته و 12 میلیون یورو به عنوان پاداش است. آنها همچنین در حال مذاکره با نمایندگان این بازیکن برای پیشی گرفتن از تیم کارلو آنچلوتی هستند.

2054874

و رئال مادرید در همه اینها چه نقشی دارد؟ به نظر می رسد که سفیدپوستان نقش کمتری در این ماجرا دارند. یورو یک سال از قرارداد او با لیل باقی مانده است و رئال مادرید حاضر است تا تابستان آینده صبر کند، زمانی که مدافع بازیکن آزاد شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی