رقابت منچستریونایتد با رئال مادرید برای یان کارلو سیمیچ ستاره آث میلان – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


خط دفاعی منچستریونایتد با توجه به عملکردی که بازیکنان در این فصل از خود نشان داده اند و شیاطین سرخ 13 بار در فصل جاری سه گل یا بیشتر دریافت کرده اند، نیاز به بازنگری دارد.

تیم اریک ده هاگ همچنین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دومین گل را دریافت کرد و در گروهی نسبتاً آسان در جایگاه آخر قرار گرفت.

این مرد هلندی به مصدومیت های مداوم به عنوان دلیلی برای ظاهر نابسامان چهار تیم پشتیبان در این فصل اشاره می کند که سرمربی مجبور به تغییر و تغییر مداوم است.

در حال حاضر، تنها یک مدافع میانی ارشد، هری مگوایر، در اختیار سرمربی سابق آژاکس است و رافائل واران، جانی ایوانز به لیساندرو مارتینز و ویکتور لیندلوف در کناره‌ها پیوستند.

تعمیرات اساسی دفاعی

انتظار می رود که برنده جام جهانی فرانسه در حالی که قرارداد فعلی این بازیکن 36 ساله در ژوئن به پایان می رسد، اجازه جدایی را داشته باشد. هم کاپیتان سوئدی و هم کاپیتان سابق با خروج از این تیم مرتبط بوده اند.

همانطور که توسط شخص مردم، مالکان جدید INEOS در حال بررسی موارد اضافه شده در پشت هستند و قصد دارند یک مدافع میانی نامی و یک الماس را به خدمت بگیرند.

فیچاجس اکنون قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس را با یکی از آینده دارترین استعدادهای دفاعی جوان اروپا، یان کارلو سیمیک از آث میلان، مرتبط کرده است.

این بازیکن 18 ساله یک فصل موفقیت آمیز را در روسونری سپری کرده است و شش بازی انجام داده است که شامل یک شروع می شود، در حالی که در اولین بازی خود در سری آ مقابل مونزا نیز گلزنی کرد.

نمایش استعدادهای سابق جوانان اشتوتگارت به بزرگان اروپایی هشدار داده است که او در رئال مادرید در دسترس است و گفته می شود آرسنال به همراه یونایتد به این بازیکن جوان چشم دوخته است.

چشم به جان کارلو سیمیک

قرارداد فعلی او تا سال 2025 معتبر است و این می تواند امکان فروش را ایجاد کند، به خصوص اگر باشگاه نتواند قرارداد جدیدی با ملی پوش زیر 19 ساله صربستان به توافق برساند.

یان-کارلو سیمیچ یکی از بزرگترین استعدادهای آینده تیم فعلی میلان در 18 سالگی است، چیزی که توجه بسیاری از تیم های سطح بالای اروپایی را به خود جلب کرده است که مایل به ارائه مقادیر زیادی پول برای تامین امنیت هستند. خدمات او

سیمیک در حال حاضر در رادار تیم هایی مانند رئال مادرید است که پیشرفت او را از نزدیک با چشم به آینده دنبال می کنند، بدون اینکه حضور باشگاه های دیگری مانند منچستریونایتد یا آرسنال را فراموش کنند.

ارزش فعلی او در بازار 5 میلیون یورو با غول های میلانی است که مشتاق حفظ آن هستند. آنها احتمالاً برای جدایی از ستاره آینده خود، چیزهای بیشتری می خواهند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/11/manchester-united-to-compete-with-real-madrid-for-rising-ac-milan-star-jan-carlo-simic-278694/ منبع: