رقم دقیق ادعای استقلال ساپینتو مشخص شد. سرمربی پرتغالی 3 ماه بدهکار بود نه 8 ماه / پول بلیط هواپیما و جریمه فینال کسر می شود

وی همچنین درباره اینکه چرا ساپینتو همیشه می گفت هشت ماه است که از استقلال پول نگرفته است، توضیح داد: شاید منظور ساپینتو این بوده که 8 ماه پیش دستمزد نگرفته است، ماه ها نه اینکه 8 ماه است حقوق نگرفته است! در این صورت ترجمه سخنان او صحیح است. چون مهر، آبان و آذر پارسال به باشگاه بدهکار است. طبق اسناد مالی موجود در باشگاه، تمامی حقوق این مربی از دی ماه سال گذشته به حساب وی واریز شده است.

باید ذکر شود؛ با توجه به احضار ریکاردو ساپینتو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال (به دلیل اخراج و حذف از فینال جام حذفی) در شرایطی که ظاهرا این مربی ایران را ترک کرده است، نماینده باشگاه به جای آنها در این جلسه حضور خواهد داشت. از باشگاه استقلال شنیدم که در صورت جریمه برای ساپینتو، مبلغ این جریمه از طلب این مربی کسر می شود و مابقی به حساب او واریز می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یکی از مسئولان ارشد باشگاه استقلال که نخواست نامش در این گفتگو فاش شود به خبرورزشی گفت: ساپینتو از آذرماه سال گذشته تمام حقوق خود را از این باشگاه دریافت کرده است. پاداش ها و تمام پولی که باید به او پرداخت می شد در حسابش است اما قبل از آن سه ماه حقوق باشگاه بدهکار است.

رقم دقیق ادعای استقلال ساپینتو مشخص شد.  سرمربی پرتغالی 3 ماه بدهکار بود نه 8 ماه / پول بلیط هواپیما و جریمه فینال کسر می شود

این فرد آگاه ادامه داد: کل مطالبات ساپینتو از باشگاه استقلال حدود 200 هزار دلار است که باید پول چند بلیط هواپیما از کل آن کسر شود.

طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال، مراحل اداری واریز این پول به حسابی که ساپینتو از طریق وکیل خود به باشگاه ارائه کرده است در حال حاضر و با هماهنگی بانک شهر در حال انجام است و طی روزهای آینده (پس از تعطیلات بعدی) ، این مبلغ که کمتر از 200 هزار دلار است بلافاصله برای تکمیل تسویه حساب به حساب وی واریز می شود.

لازم به ذکر است؛ بر اساس این سخنان، تا زمانی که ساپینتو به حجت کریمی گفته است که ابتدا باید پول بازیکنانش را پرداخت کند، سپس خودش درخواست را دریافت خواهد کرد، در واقع ساپینتو این درخواست را توسط باشگاه استقلال برای سه یک ماه به تعویق انداختن درخواست او

پس از اخراج محترمانه ریکاردو ساپینتو توسط باشگاه استقلال و خداحافظی تقریباً نهایی آبی پوشان با سرمربی پرهیجان فصل گذشته خود، اکنون مشخص شده است که ساپینتو در رابطه با درخواست خود از باشگاه استقلال در خصوص این موضوع به درستی قصد خود را ابراز نکرده است. دوره ای که پول خود را از این گروه دریافت نکرده است!