رقیب آسیایی فولاد همچنان به سقوط نزدیک خود ادامه می دهد!

الفیصلی عربستان با تساوی بدون گل مقابل ابها موافقت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال الفیصلی عربستان که حریف فولاد ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا است، برای چهارمین بازی متوالی پیروز نشد و در یک بازی خارج از خانه مقابل ابها به تساوی رضایت داد.

لازم به ذکر است تیم عربستانی الفیصلی که در رده بندی بالاتر از نسف قارشی ازبکستان، السد قطر و الوحدات اردن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت، در مرحله گروهی به مصاف فولاد ایران می رود. 1/8 نهایی این مسابقه در 14 فوریه امسال.


سرویس خبر شماره: 1823002 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 23:15 |
1,360 امتیاز خبر|

0نظرات

الفیصلی که در سه بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده بود، امشب در اولین بازی پس از رقابت های آسیایی نیز به همین روند ادامه داد و با تساوی بدون گل مقابل ابها، 29 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول ماندن عربستان قرار گرفت. لیگ حرفه ای

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال الفیصلی از ساعت 20:40 عصر امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه امیر سلطان بن عبدالعزیز به مصاف تیم ابها در رده هفتم رفت.

تیم فوتبال الفیصلی می تواند تنها سه امتیاز بیشتر از التعاون در رده چهاردهم (با یک بازی کمتر) کسب کند و همچنان خطر سقوط از لیگ حرفه ای عربستان را 4 هفته مانده به پایان فصل احساس می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی