رقیب ایران را دوباره این بار مقابل عربستان متوقف کنید

عربستانی ها می توانستند در دقیقه 32 اولین گل را به ثمر برسانند. حرکت سلطان الغنام از سمت راست و تحویل او در دهانه دروازه به فراس الباریکان رسید. اولین ضربه او از روی دروازه با برخورد به مدافع برگشت داده شد و توپ برگشتی با ضربه او همراه شد که با واکنش مت ترنر در محوطه 6 قدمی توپ به تیرک دور رفت و هاتن بحیری در مقابل دروازه خالی قرار گرفت. و توپ یک سانتی متر از او عقب بود و این بازیکن که به سرعت به سمت دروازه حرکت کرده بود نتوانست ضربه نهایی را بزند.

این بازی با حملات عربستان آغاز شد. در ثانیه 24 بازی، عربستان با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را تهدید کرد. شوت زمینی سرکش سلطان الغنام توسط مت ترنر مدافع آمریکا مهار شد.

در دقیقه 80 کرنر ارسالی نواف العابد در ابتدای دروازه و روی خط 6 پله به عبدالله العمری رسید اما ضربه سر این مدافع پیشرو با بی دقتی به بیرون رفت. در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی بی نتیجه ماند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، آمریکایی ها در یک بازی تیمی فرصت پیدا کردند که ضربه ریکاردو پپی توسط محمد الربیعی، دروازه بان عربستان در 2 مرحله مهار شد. در دقیقه 70 در پی خطای بازیکنان آمریکا، تیم حریف صاحب موقعیت شد که این بار ضربه هیثم اسیری با واکنشی دیدنی باز هم توسط مت ترنر مهار شد.

تیم ملی آمریکا در کنار انگلیس و ولز یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2022 است. دیدار با یانکی ها آخرین بازی شاگردان کی روش در این مبارزات است که در 8 دسامبر برگزار می شود.

جالب اینجاست که امروز عربستان بدون بسیاری از بازیگران کلیدی خود مانند محمد العویس، یاسر الشهرانی، سالم الدوساری، سلمان الفرج، عبدالرحمن غریب، محمد کانو، محمد الباریک مقابل آمریکا قرار گرفت. ، و غیره. برخی از این افراد یا غایب بودند و یا در لیست اصلی قرار نگرفتند و با وجود این تیم ملی آمریکا در شکست سعودی ها ناکام ماند و حتی از نظر آماری تعداد شوت های بازیکنان عربستان از حریف بیشتر بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی آمریکا در دومین بازی دوستانه خود در روز اخیر فیفا مقابل تیم ملی عربستان متوقف شد.

    رقیب ایران را دوباره این بار مقابل عربستان متوقف کنید

در دقیقه 23 حرکت کریستین پولیشیچ از سمت چپ با نفوذ او به محوطه جریمه همراه شد. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آمریکا یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2022 قطر سه شنبه شب در دیداری دوستانه در ورزشگاه کاندومینا شهر مورسیا مقابل تیم ملی عربستان به تساوی بدون گل دست یافت. ، اسپانیا. .

شاگردان گرگ برهالتر چند روز پیش به مصاف دیگر تیم آسیایی ژاپن رفتند که آن بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سامورایی ها به پایان رسید تا آمریکا برای دومین دیدار متوالی مقابل تیمی از قاره کهن متوقف شود. .


سرویس خبر شماره: 1845499
5 اردیبهشت 1401 ساعت 23:58 |
12.4K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

آمریکا توان پیروزی مقابل تیم های آسیایی را ندارد