رقیب ظالم تنها سرمربی یونانی لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 2052366
12 جولای 1403 در 10:03 ب.ظ.
3.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مهدی تارتار و مارینوس اوزونیدوس دو گزینه سرمربیگری تیم سیرجانی هستند.

رقیب ظالم تنها سرمربی یونانی لیگ برتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از توافق محرم نویدکیا با مس رفسنجان برای فصل آینده، یکی از مربیان گلگهر برکنار شد و حالا مدیران این باشگاه باید تکلیف مارینوس اوزونیدوس، سرمربی سرشناس یونانی را مشخص کنند.

اوزونیدوس فصل گذشته از فوتبال یونان به لیگ برتر خلیج فارس پیوست تا به آرزوهای گل گهر سیرجان جامه عمل بپوشاند، اما تیمش پس از نتایج درخشان اولیه سقوط کرد و در رده نهم ایستاد.

او برای فصل آینده با گل گهر قرارداد دارد اما نتایج ضعیف فصل گذشته مدیران باشگاه را بر آن داشت تا بررسی سایر مربیان را در دستور کار خود قرار دهند.

یکی دیگر از گزینه های ایرانی برای سرمربیگری گل گهر مهدی تارتار است. تارتار که در حال حاضر باتجربه ترین سرمربی لیگ برتر ایران است، فصل گذشته موفق شد به بالاترین رتبه تاریخ ملوان دست یابد. تجربه و نتایج خوب او در سال های اخیر او را به گزینه ای جذاب برای گل گهر تبدیل کرده است.

تصمیم نهایی در خصوص سرمربی جدید گل گهر طی روزهای آینده گرفته خواهد شد و انتخاب بین اوزونیدوس و تارتار چالش اصلی مدیران باشگاه است.

2022353

در نهایت انتخاب بین دو گزینه اوزونیدوس و تارتار نه تنها بر اساس عملکرد و تجربه گذشته بلکه بر اساس اهداف آینده و بلندمدت باشگاه گل گهر خواهد بود چرا که این تیم قصد دارد در جمع مدعیان بازگردد.

هواداران این باشگاه بی صبرانه منتظر اعلام رسمی سرمربی جدید هستند و امیدوارند با این تصمیم تیمشان در فصل آینده نتایج بهتری کسب کند و به جمع مدعیان بازگردد.

مجله اخبار فوتبال داخلی