رقیب مجیدی در تیم اماراتی ماندگار شد


سرویس خبر شماره: 2052008
11 جولای 1403 ساعت 10:00 ق.ظ.
1.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

اولاریو کوزمین به کار خود در باشگاه اماراتی الشارجه ادامه خواهد داد.

رقیب مجیدی در تیم اماراتی ماندگار شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه امارات الیوم گزارش داد که اولاریو کوزمین سرمربی تیم فوتبال الشارجه در فصل جدید هدایت این تیم را ادامه خواهد داد و از نظر فنی تغییری نخواهد داشت. کارکنان، زیرا کوزمین قرارداد تا پایان فصل بعد معتبر است.

سرمربی رومانیایی از جمعه آینده آماده سازی خود را برای فصل آینده آغاز می کند و این تیم سپس به اردوی خارجی در اتریش که از 19 تیرماه تا 3 مردادماه برگزار می شود، می رود و در این اردو 5 بازی دوستانه انجام می دهد.

تصمیم مدیران الشارجه برای ادامه همکاری با کادر فنی یکی از مهم ترین موضوعاتی بوده که در دوره اخیر ذهن هواداران این تیم را به خود مشغول کرده است، به ویژه بیش از نیاز الشارجه برای تثبیت و بازسازی شرایط. بعد از نتایج ضعیف فصل گذشته و عدم حضور بر سکوی قهرمانی.

علیرغم افت عملکرد تیم، کوزمین، ملقب به “شکارچی قهرمانی”، تجربه زیادی دارد و در فصول گذشته به استثنای لیگ حرفه ای ADNOC، با الشارجه به موفقیت های بزرگی دست یافته است. او در گذشته با تیم های العین و شباب الاهلی نیز موفقیت هایی کسب کرده است.

2049312

مدیریت تیم تلاش می کند تا ثبات فنی را حفظ کند و همچنان به توانایی کوزمین برای اصلاح مسیر فصل آینده و بازگرداندن تیم به رقابت با تیم های مدعی و کسب عناوین اعتماد دارد.

همچنین در آینده نزدیک این تیم به عنوان نماینده امارات در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت که فصل گذشته در رده چهارم لیگ حرفه ای ADNOC قرار گرفت.

اتحاد کلبا که متعلق به ایالت شارجه است رقابت سختی با تیم اصلی این ایالت دارد و اولاریو کوزمین یکی از رقبای فرهاد مجیدی در دوران حضورش در ببرها بود و در چندین بازی مغلوب سرمربی سابق استقلال شد. مسابقات. حتی شایعاتی مبنی بر احتمال حضور مجیدی در الشارجه مطرح شد که منتفی شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی