رم به دنبال جانشینی برای لوکاکو و سردار است


سرویس خبر شماره: 2055527
28 ژوئیه 1403 ساعت 7:20 ق.ظ.
2.2 هزار |

4نقطه نظر

باشگاه رم بر سر مسائل شخصی با یوسف النصیری، مهاجم مراکشی سویا به توافق رسیده است اما در عین حال نام جاناتان داوید، مهاجم لیل و کانادا نیز مورد توجه باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است. .

رم به دنبال جانشینی برای لوکاکو و سردار است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتظار می رود جالوروسی ها خط حمله خود را با دو مهاجم جدید تقویت کنند چرا که قرارداد قرضی روملو لوکاکو و سردار آزمون به پایان رسیده و آندره آ بلوتی نیز به کومو فروخته شده است. به نظر می رسد گزینه اصلی النصیری است که با توجه به پایان قراردادش با سویا در ژوئن 2025 آماده جدایی از این تیم است.

گزارش ها حاکی از آن است که فنرباغچه پیشنهاد بالاتری به سویا داده است، اما ماکسیمو د لا کروز رامیرز، کارشناس نقل و انتقالات اسپانیایی مدعی است رم قراردادی 4 ساله با دستمزد خالص 3.5 میلیون یورو در سال برای النصیری دارد.

2055258

در همین حال، توتومرکاتو گزارش می دهد که رم نیز به دنبال جذب بازیکنی است که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد، یعنی جاناتان دیوید، مهاجم 24 ساله کانادایی. نام دیوید پیش از این به چلسی نیز اشاره شده بود، اما به نظر می رسد آنها روی گزینه های دیگر تمرکز کرده اند. لیل برای این مهاجم 30 میلیون یورو طلب کرد که در سال 2020 با 27 میلیون یورو از خنت در بلژیک به خدمت گرفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی