رندال کولو موانی انتقال به بایرن مونیخ را به منچستریونایتد ترجیح می دهد – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/05/18/randal-kolo-muani-prefers-move-to-bayern-munich-over-manchester-united-switch-264174/ منبع:


شایعات به تاتنهام اشاره می کنند هری کین و ویکتور اوسیمن از ناپولی به عنوان گزینه های مورد علاقه برای حضور در اولدترافورد هستند اما یونایتد از نیاز به آماده نگه داشتن گزینه های پشتیبان آگاه است.

یکی از بازیکنانی که مدتی بود آنها را زیر نظر داشتند، راندال کولو موانی، ستاره آینتراخت فرانکفورت بود، اما به نظر می رسد که این بازیکن فرانسوی از قبل تصمیم گرفته است که در صورت تمایل به کجا می خواهد نقل مکان کند. SPORT1 قابل باور هستند

همانطور که SPORT1 می داند، اف سی بایرن اکنون پس از نگرانی های اولیه، کولو موانی را متقاعد کرده است. فرانکفورت کولو موانی را زیر قیمت نخواهد فروخت، بنابراین یک بازی پوکر داغ با هسیانس ها در انتظار اف سی بایرن است.

آنتونی مارسیال علیرغم اینکه سرمربی هلندی به او اعتماد دارد، برای فریب دادن تملق کرد، در حالی که قرارداد قرضی ووت وهورست از نظر گلزنی به اندازه کافی خوب نبوده است.

جستجوی مهاجم یونایتد

طبق اطلاعات SPORT1، باشگاه‌های بزرگ انگلیسی منچستریونایتد و لیورپول اف سی به کولو موانی ابراز علاقه کرده‌اند و پاری سن ژرمن نیز او را زیر نظر دارد.


منچستریونایتد تمام تلاش خود را برای جذب یک مهاجم نوک در تابستان آماده می کند، زیرا سرمربی اریک تن هاگ دید که تیمش کمترین گل را در بین هفت تیم برتر لیگ برتر به ثمر رسانده است.

«علاوه بر این، رقابت خواب نمی‌برد، تیم‌های درجه یک با صدای بلند در اینتراخت را می‌کوبند.

جدا از مارکوس رشفورد، هیچ یک از بازیکنان مهاجم از نظر گلزنی دو رقمی نشده اند و تغییرات در تابستان انجام می شود.

آنها از مبلغ 90 میلیون یورو تکان نخواهند خورد و اگر مبلغ فوق را دریافت نکنند، از حفظ ستاره فرانسوی خوشحال هستند.

این بازیکن 24 ساله تا سال 2027 قرارداد دارد و ارزش زیادی دارد 65 میلیون یورو همانطور که در ترانسفرمارکت اما فرانکفورت اگر به تخلیه طلسم خود برسد، ارزش متفاوتی در ذهن دارد.

این ملی پوش فرانسوی از زمان انتقالش به بوندسلیگا با 22 گل و 15 پاس گل در 43 بازی در تمام رقابت ها، فاش شده است.

بایرن مقصد را ترجیح داد اما فرانکفورت همچنان به ماندن امیدوار است

بایرن مذاکراتی را با اطرافیان این بازیکن و باشگاه مادرش آغاز نکرده است و در حال حاضر مشغول تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ است.

در مورد فرانکفورت، آنها به موفقیت در جام حذفی چشم دوخته اند که جواز حضور در لیگ اروپا را ممکن می کند و این می تواند شانس ماندن کولو موانی را افزایش دهد.