رنه هیک برای پیوستن به اریک تن هاگ در منچستریونایتد هیجان زده به نظر می رسد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

منچستریونایتد در حال نزدیک شدن به اولین حضور مهم خود در تابستان تحت رهبری جدید است.

تلاش INEOS برای تقویت پروژه اریک تن هاگ در اولدترافورد با بازیکنان جدید به دلیل محدودیت بودجه نقل و انتقالات یونایتد، به دلیل نگرانی های مربوط به قوانین بازی جوانمردانه مالی، بسیار چالش برانگیز است.

با این حال، سر جیم رتکلیف و تیمش مصمم هستند تا به هر نحوی که می توانند از تن هاگ حمایت کنند. به نظر می رسد، در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات، آنها تقویت کادر پشتیبان مدیران خود را در اولویت قرار داده اند.

اوایل این ماه مشخص شد که یونایتد مذاکراتی با رود فن نیستلروی برای تبدیل شدن به دستیار گافر یونایتد داشته است.

نام سرمربی سابق PSV آیندهوون نیز با پست خالی برنلی مرتبط است.

با این حال، گفته می‌شود که او آماده است تا فرصت بازگشت به اولدترافورد را بپذیرد، زیرا قبلاً با گلزنی غیرقابل توقف خود تحت هدایت سرالکس فرگوسن هواداران را به دست آورده بود.

رنه هیک، سرمربی تیم Go Ahead Eagles نیز در رادار یونایتد قرار دارد و به نظر می رسد قرارداد اضافه کردن او به کادر مربیگری تن هاگ بسیار پیشرفته تر باشد.

سرمربی هلندی با الگمین داگبلاد صحبت کرده و انتقال به اولدترافورد را “فرصت بزرگ” توصیف کرده است، قبل از اینکه اعتراف کند که این یک فرصت غیرممکن است.

این روزنامه در عین حال می افزاید که خروج او از لباس اردیویسه اکنون یک مسئله زمان است.

داستان این رسانه توسط فابریزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، که در X پست کرد، تأیید شد:

رنه هیک تایید کرد که به عنوان کمک مربی جدید با منچستریونایتد قرارداد امضا می کند. او Go Ahead Eagles را ترک می کند تا به کادر مربیگری منچستریونایتد و همچنین رود فن نیستلروی بپیوندد. داستان انحصاری، تایید شده است.”

در حالی که ون نیستلروی از قبل از آنچه برای رسیدن به یونایتد لازم است آگاه است، هیک با سبک مربیگری و فلسفه تن هاگ آشناست.

این زوج حرفه خود را در رده های مربیگری جوانان در FC Twente آموختند.

اضافه کردن دو مربی برتر برای کمک به تن هاگ مطمئناً یک بیانیه عظیم از سوی INEOS است. با این حال، بدون بازیکنان نخبه، کادر مربیگری تنها می تواند کارهای زیادی انجام دهد.

به این ترتیب، پس از هیک و فن نیستلروی، یونایتد باید تمام تلاش خود را برای تقویت خط دفاعی، خط میانی و حمله با خریدهای جدید انجام دهد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/06/28/rene-hake-appears-excited-to-join-erik-ten-hag-at-manchester-united-282164/ منبع: