رنگنیک: برای فیس بوک و اینستاگرام وقت ندارم!

رفتار بازیکنان و خانواده هایشان در شبکه های اجتماعی؟ راستش من زیاد این مطالب را دنبال نمی کنم. من در شش ماه گذشته وقت کافی برای خواندن این موضوعات نداشتم، در اینستاگرام و فیس بوک نیستم و به این چیزها علاقه ندارم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شیاطین سرخ این هفته در شرایطی به مصاف برایتون می روند که با وجود غلبه بر برنتفورد، همچنان شانس زیادی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا ندارند. رالف رنگنیک، سرمربی موقت یونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فاش کرد که به زودی با سرمربی بعدی تیم، اریک تون هوخ، در مورد آینده صحبت خواهد کرد.

رالف رنگنیک، سرمربی موقت یونایتد مدعی است که هنوز با اریک تون هوخ درباره فصل آینده صحبت نکرده است.

رابطه با اریک تون هوخ؟ قطعا در پایان فصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد. من و اریک می خواهیم روی بازی های مهم فصل تمرکز کنیم. آژاکس تحت هدایت او سه بازی دیگر در پیش دارد و تمام تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ هلند انجام می دهد. ما توافق کردیم که در پایان فصل صحبت کنیم و در مورد همه چیز صحبت کنیم. اریک تون هوخ باید بگوید که می خواهد با چه بازیکنانی کار کند. من نسبت به بازیکنان جدید و کسانی که اینجا هستند احساس مثبتی دارم، مسیر پیش رو می تواند خوب باشد و این هدفی است که ما تلاش می کنیم به آن برسیم.

فکر می‌کنم در بازی مقابل برنتفورد واضح بود که بازیکنان از عملکردشان لذت می‌برند. این فقط احساس من نبود، می‌توانید ببینید که آنها از بازی خود در زمین لذت می‌برند. عالی نبود، اما ما توپ را کنترل کردیم. در شرایط مالکیت

فصل آینده تغییراتی ایجاد می شود، قرارداد چند بازیکن به پایان می رسد. بازیکنان جدید در اینجا به ما ملحق می شوند و آینده بازیکنانی که قراردادهای بلندمدت دارند موضوعی است که باید با هیئت مدیره صحبت شود.


سرویس خبر شماره: 1822983 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 19:15 |
1,324 امتیاز خبر|

0نظرات