رنگنیک: در یک مورد، یونایتد به سرعت به اوج بازگشت


سرویس خبر شماره: 1822487 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 09:26 |
1,818 امتیاز خبر|

0نظرات

گل برونو فرناندز: “خیلی خوشحالم که برونو گل زد و نسبت به دو بازی گذشته بهتر عمل کرد. این عامل مهمی برای بهبود شرایط بازی امشب بود.”

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی تیمش گفت: “فکر می‌کنم کنترل خوبی بر بازی داشتیم. این یکی از بهترین عملکردهای امسال ما بود. این واقعیت که می‌توانستیم با نمانیا ماتیچ و خوان ماتا بازی کنیم.” کیفیت بیشتر در خط میانی ما مستحق برد بودیم، این یک پیروزی قاطع بود. می توانستیم دو یا سه گل دیگر بزنیم.”

رالف رنگنیک، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که این تیم باید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

“تاکنون نتوانسته ایم با یکدیگر صحبت کنیم. اریک روی قهرمانی در لیگ هلند متمرکز شده است و ما روی بازی های خود تمرکز کرده ایم. بدیهی است که تعداد کمی از بازیکنان ترک خواهند کرد و بازیکنان مورد نیاز خواهند بود. او کیفیت بالایی دارد. من قویاً معتقدم که اگر همه با هم همکاری کنند، می‌توانیم منچستریونایتد را به جایی که باید باشیم برسانیم، از این پس باید بازیکنانی با کیفیت بالا بیاوریم که واقعاً می‌توانند به بالا بردن سقف کمک کنند. به اوج برگرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد شب گذشته در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان برنتفورد بود که در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شیاطین سرخ به پایان رسید. بردی که منچستریونایتد را تا حدودی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار کرد، هرچند با توجه به وضعیت جدول و تنها دو بازی باقی مانده از یونایتد، شانسی برای رسیدن به این هدف بعید به نظر می رسد.