رنگنیک: دوست دارم رونالدو مقابل تاتنهام بازی کند


سرویس خبر شماره: 1815322 |
23 اسفند 1400 ساعت 17:57 |
158 امتیاز خبر|

0نظرات

ما یک باشگاه جاه طلب هستیم

رنگنیک ادامه داد:“البته، این فقط به کریستیانو مربوط نمی شود، بلکه به کل تیم مربوط می شود. در نیمه اول بازی مقابل اتلتیکو، ما متوجه اشتباهات خود شدیم و متوجه شدیم که چه” ایده ها و برنامه های تاکتیکی روشنی برای بازی فردا داریم و بقیه چیزها به بازی فردا بستگی دارد. انرژی و قدرت بازیکنان در زمین.”

سرمربی منچستریونایتد انتظار دارد رونالدو ستاره بازی فردا تاتنهام مقابل اتلتیکو باشد.

رنگنیک درباره اهمیت لیگ قهرمانان گفت:“بله، من می دانم چه چیزی در لیگ قهرمانان اروپا مهم است، اما منچستریونایتد همیشه جاه طلب بوده و در تمام رقابت ها برای قهرمانی شرکت می کند. ما می خواهیم نشان دهیم که می توانیم با بهترین تیم های اروپا رقابت کنیم، بنابراین تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا قهرمان شود. بازی فردا را ببر.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

رالف رنگنیک، سرمربی منچستریونایتد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفتما همه بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار داریم. در مورد لوک شاو کمی تردید وجود دارد. او دیروز و امروز تمرین کرد اما باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا او کاملا آماده است یا خیر. بقیه بازیکنان به تمرینات بازگشته اند و در دسترس هستند. تست فرناندز دیروز منفی بود و به همین دلیل او توانست امروز تمرین کند.”

سرمربی یونایتد در مورد کریستیانو رونالدو گفت“من نگران بهبودی او نیستم زیرا رونالدو همیشه مراقب خود و بدنش بوده است. او دقیقا می داند که باید چه کار کند. یک هت تریک دیگر مقابل اتلتیکو؟ خواهیم دید. به ثمر رساندن سه گل هرگز آسان نیست.” عملکرد رونالدو مقابل تاتنهام اگر نگوییم عالی بود، خوب بود و این همان چیزی است که من از رونالدو در بازی فردا انتظار دارم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا شب در اولدترافورد، منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو است، این در حالی است که بازی رفت سه هفته پیش در مادرید با تساوی یک بر یک به پایان رسید. وضعیت روحی منچستر پس از برد 3-2 مقابل تاتنهام در لیگ برتر مساعد است و آنها فقط به صعود فکر می کنند. بازگشت رونالدو، نویسنده هت تریک مقابل تاتنهام به اوج، خوش بینی را نیز برانگیخت.