رنگنیک: یورو برای ما با بازی با ترکیه شروع می شود


سرویس خبر شماره: 2052158
11 جولای 1403 ساعت 21:17 |
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رالف رانگنیک سرمربی اتریش امیدوار است که تیمش در بازی با ترکیه با شور و شوق زیادی به میدان برود و از هواداران لایپزیگ خواست تا در این دیدار از آنها حمایت کنند.

رنگنیک: یورو برای ما با بازی با ترکیه شروع می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتریش یکی از جالب ترین نتایج مرحله گروهی یورو 2024 را کسب کرد و در گروهی که فرانسه، هلند و لهستان حضور داشتند، با فاصله زیادی بالاتر از رده هجدهم قرار گرفت.

اتریش که در بازی اول مغلوب فرانسه شد، در دو بازی بعدی به ترتیب لهستان و هلند را شکست داد و با 6 امتیاز صدرنشین گروه D شد.

رالف رانگنیک سرمربی اتریش در مورد صعود از مرحله حذفی گفت:“دستیابی به چیزی که اتریش قبلاً هرگز به آن دست نیافته است، معنی زیادی دارد. بسیاری از هواداران انتظار نداشتند که ما از گروه خود بیرون بیاییم، چه رسد به اینکه در صدر سخت ترین گروه مسابقات قرار بگیریم. اینکه ما در مرحله یک هشتم نهایی هستیم. اینطور نیست. اتفاقی است که ما اینجا در لایپزیگ هستیم، جایی که من 8 سال کار کردم و بسیاری از بازیکنانم در آن بازی کردند و ما خوشحالیم که برخی از هواداران لایپزیگ آنجا باشند.

2049525

با انتظارات اتریش مواجه هستید؟

همه یک چیز را می دانند، هیچ کس در کمپ تمرینی ما فکر نمی کند که کاری انجام داده است. یورو برای ما با بازی با ترکیه آغاز می شود. مهم است که یک شروع تازه داشته باشیم زیرا اکنون در مرحله یک هشتم نهایی هستیم. باید در این حالت زندگی کنیم و از همان دقیقه اول از بازی لذت ببریم.

تقابل با ترکیه؟

ما با تیمی روبرو هستیم که در مالکیت توپ قوی است و شور و اشتیاق زیادی را وارد مسابقات می کند. ما باید خیلی آماده باشیم. ما باید انرژی خود را کاهش دهیم که ما را متفاوت می کند. ما به قلب های گرم و مغزهای سرد نیاز داریم.

اتریش تا کجا پیش می رود؟

هیچ راه خاصی برای پیشرفت در مسابقات وجود ندارد. باید بازی به بازی آن را پیش ببریم. آنچه از خودمان انتظار داریم یک عملکرد قوی است که بر نقاط قوت ما تمرکز می کند و سپس خواهیم دید که این سفر تا کجا می تواند پیش برود.

ترکیه را تحلیل کنید؟

ما بازی آنها مقابل جمهوری چک را تماشا کردیم با وجود اینکه می دانستیم ترکیه حریف احتمالی ما خواهد بود. اخراج در آن مسابقه روند بازی را تغییر داد و من مطمئن نیستم که اگر او چک اخراج را نمی داد، مسابقه به همین شکل پیش می رفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی