رنگنیک: یونایتد بازیکنی مانند هلند می خواهد

رالف رنگنیک، سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد که به تلاش های خود برای بازسازی باشگاه ادامه خواهد داد.

شما به بازیکنی با ذهنیت قوی، کیفیت، قدرت بدنی، سرعت و مهارت نیاز دارید و یک بازیکن کامل می خواهید. بدون شک باشگاه به بازیکنان بیشتری نیاز دارد و دلیل آن هم پایان قرارداد برخی بازیکنان و در دسترس نبودن برخی دیگر است.


سرویس خبر شماره: 1822033 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 20:43 |
15,173 |

11نظرات

ارلینگ هالند می تواند یکی از این نمونه ها از سخنرانی من باشد. فکر می کنم باشگاه باید روی شناسایی، یافتن و متقاعد کردن بازیکنانی که می توانند در چند سال آینده برای یونایتد بازی کنند تمرکز کند. ارلینگ هالند یک بازیکن جوان 21 یا 22 ساله است، بنابراین او یکی از بازیکنانی است که من در مورد آن صحبت کردم. البته او در حال حاضر به یکی از گران قیمت ترین مهاجمان فوتبال جهان تبدیل شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فدراسیون فوتبال اتریش امروز اعلام کرد که با رالف رنگنیک برای مدیریت این تیم به توافق رسیده است تا آینده او در اولدترافورد در فصل های بعد در هاله ای از ابهام قرار گیرد. اما رالف رنگنیک در مصاحبه ای گفت که یونایتد باید به بازیکنان آینده نگاه کند و علیرغم توافق با اتریش، در این راه به شیاطین سرخ کمک خواهد کرد.

رالف رنگنیک گفت: “من واقعاً خوشحالم که نقش خود را در کمک به منچستریونایتد برای تبدیل شدن دوباره به یک نیروی واقعی بازی کنم. در پایان فصل، تیم ملی اتریش را مدیریت خواهم کرد، اما به آنها مشاوره خواهم داد.” برای من این است که منچستریونایتد بازیکنان آینده را شناسایی کند و چنین ستاره هایی را به خدمت بگیرد تا دوباره به یکی از تیم های بزرگ تبدیل شود.