روایتی عجیب از گازگرفتگی بازیکن سایپا!

وی درباره فینالیست سایپا در پایان نیم فصل گفت: من کوچکترین و کوچکترین عضو گروه هستم. تلاش همه اعضا از مدیرعامل گرفته تا سرمربی این است که دوباره به لیگ برتر برگردیم و خدا را شکر امکانات داریم. بازیکنان دلسوز تمام تلاش خود را می کنند تا به لیگ برتر صعود کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکن سایپا ادامه داد: در آن زمان کسی صحنه را ندید. نمی دانم در فیلم مشخص است یا نه. چون موقع گاز گرفتن روی زمین غلت می خورد که مثلا بگوید من زخمی هستم. تیم ما به گل نیاز داشت و من نمی خواستم بازی تمام شود وگرنه در زمین صحبت می کردم و پایم را نشان می دادم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مهمترین اتفاقات روز پایانی لیگ یک گاز گرفتن پای بازیکن سایپا توسط دروازه بان استقلال ملاثانی بود که جنجال زیادی به پا کرد. ارسلان دلاوری بازیکنی است که این حاشیه برای او ایجاد شد. دلاوری این صحنه را به خبرنگار ما بازگو کرد: در دقیقه 93 و در وقت اضافه بازیکن ما توپ را بالا فرستاد و من با ضربه سر بلند شدم که با دروازه بان استقلال ملاثانی برخورد کرد و هر دو روی زمین افتادیم. وقتی روی زمین افتادم، دروازه بان استقلال پایم را گاز گرفت. یک لحظه دیدم رانم می سوزد و نگاه کردم دیدم گاز گرفته اند. آن موقع چیزی نگفتم چون بازی عجیبی بود و زمان زیادی را تلف می کردند و مدام روی زمین بودند.

او افزود : در پایان بازی دیدم پایم کبود شده و آثار گاز گرفتگی باقی مانده است. در جریان بازی درگیری نبود، گفتند با سرمربی ما دعوا کرده اند. تعجب کردم که چرا گاز گرفتن را انکار کردند.


سرویس خبر شماره: 1862396
11 ژانویه 1401 @ 8:07 ب.ظ
12.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

شجاعت: چرا دروازه بان استقلال تکذیب می شود

ارسلان دلاوری بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص اتفاقات بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.

    روایتی عجیب از گازگرفتگی بازیکن سایپا!

دلاوری درباره اظهارات ملاثانی دروازه بان استقلال علیه محمود فکری گفت: چنین حرف هایی در شخصیت تیمی ما جایی ندارد و کاری نداریم. سایپا دیروز بازی می کرد و گل نزدیم. تیم ما 6 هفته است که روی بردهای پیاپی است و به هیچ چیز نیاز ندارد. یکی از سالم ترین افراد فوتبال ایران آقای فخری است و در شخصیت او نیست که با کسی بحث کند.