روایت مرادمند از تمرینات ساپینتو; کار سخت!

محمدحسین مرادمند می گوید بعد از جدایی موقت از استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسفندماه سال گذشته بود که محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی عازم خدمت سربازی شدند اما به دلیل شرایط شخصی این دو نفر نتوانستند برای ملوان بازی کنند تا زمانی که این دو بازیکن بتوانند از قوانین معافیت استفاده کنند، تکمیل شود. خدمت سربازی و بازگشت به استقلال.

مرادمند در پایان به کار خود با سرمربی جدید پرتغالی نیز اشاره و بیان کرد: در این مدتی که با آقای ساپینتو کار کردم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. نکته مهمی که می توانند به ما بیاموزند این است که در مورد اهدافمان خیلی بزرگ فکر کنیم و فقط می توانم بگویم که تمرین آنها بسیار سخت است به قول خودشان سخت کار، سخت کار… هر روز!



مجله اخبار فوتبال داخلی

مرادمند که امروز قرارداد خود را به مدت یک سال با استقلال تمدید کرد، مقابل دوربین باشگاه استقلال قرار گرفت. وی در ابتدای صحبت های خود گفت: از تمدید قراردادم با تیم محبوبم بسیار خوشحالم. بعد از اتفاقی که برای من افتاد، تمدید قرارداد با استقلال اتفاق خیلی خوبی برای من بود. می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که در این مدت با انرژی‌شان خیلی درک کردند.


سرویس خبر شماره: 1838417
24 اوت 1401 در 01:17 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

امسال رقبای ما قوی تر شده اند

وی افزود: ما تلاش می کنیم و هواداران باید بدانند که آخرین قطره عرق، خون یا هر چه می دانی را در زمین می گذاریم تا انشاالله بتوانیم امسال استقلال را به قهرمانی برسانیم.

وی همچنین درباره گلزنی هایش در این فصل با استقلال گفت: امیدوارم امسال بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم حتی اگر کارمان خیلی سخت تر باشد. سال گذشته توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم، اما امسال تیم های رقیب ما بسیار قوی تر شده اند و این کار را برای ما سخت می کند.

مدافع استقلال در مورد شرایطی که پس از اعزام به اردو پشت سر گذاشت، گفت: آنقدر اتفاقات بد برای من افتاد که همه چیز را فراموش کردم و امیدوارم در مدتی که با استقلال قرارداد دارم بتوانم در میدان حضور پیدا کنم. با تمام توان و تلاشم در زمین بازی هستم و بیایید قهرمانی را بدست آوریم.