روایت ویرانگر نگیرا از داوری ال کلاسیکو کلاوس گومز


سرویس خبر شماره: 1897057
آوریل 02, 1402 در 11:51 ب.ظ
9 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

سه اشتباه به نفع بارسا، یک اشتباه به سود رئال

انریکز نگررا در تحلیل داوری خود از داوری کلاوس گومز در ال کلاسیکو در دسامبر 2016 به اشتباهات فاحش خود در برابر رئال اشاره کرد.

روایت ویرانگر نگیرا از داوری ال کلاسیکو کلاوس گومز

داور بازی کلاوس گومز بود و نگیرا در گزارش داوری به او نمره منفی داد. گزارش نگیرا شامل سه بخش بود. شرح رویداد، تصمیم داور و درست یا غلط بودن آن. تصمیم درست با علامت مثبت و تصمیم اشتباه با نمره منفی نمایش داده شد و در تحلیل داوری گومز نشانه های منفی زیادی دیده می شود.

1834659

به گزارش نگرا، گل لوئیز سوارز به رئال باید به دلیل آفساید مردود اعلام می شد. داور در گزارش خود 4 خطای فاحش مرتکب شد که 3 تای آن به بارسا و یک خطا به رئال مادرید رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یکی از این گزارش ها مربوط به ال کلاسیکو در 3 دسامبر 2016 بود که در نیوکمپ برگزار شد و با تساوی 1-1 به پایان رسید. در آن بازی بارسلونا تا دقایق پایانی با یک گل پیش بود اما سرخیو راموس در دقیقه 90 موفق شد با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند و بازی با تساوی به پایان رسید.

1834658

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارکا به اسنادی دست یافته است که نشان می دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا و پسرش که در کمیته داوران نیز کار می کرد، گزارش ها و تحلیل های داوری بسیار دقیق و دقیقی را نوشته اند. . تمام مسابقات بارسلونا برای باشگاه ارسال شده است.

1834657

جالب اینجاست که نگرا در گزارش خود گفته گومز سه تصمیم بد به سود بارسا گرفت و دو پنالتی برای رئال اعلام نکرد. یکی روی لوکاس واسکز و دومی روی کریستیانو رونالدو. نگررا نوشت که خاویر ماسکرانو دو خطای آشکار روی لوکاس و رونالدو انجام داد اما داور پنالتی اعلام نکرد. وی خاطرنشان کرد: داور مقابل بارسا اشتباه کرد و در واقع پنالتی این تیم را نگرفت. او فکر می کرد برخورد توپ به دنی کارواخال در محوطه جریمه رئال یک پنالتی است.