روبرتو دزربی پیش از بازی جام حذفی انگلیس، یورگن کلوپ را تحسین کرد

ما همچنان در آخر هفته بدون بازیکنانی مانند آرتور ملو، ویرجیل ون دایک، دیوگو جوتا و لوئیس دیاز خواهیم بود که البته ضربه بزرگی است، اما ما هنوز کیفیت فوق العاده ای داریم که باید در برابر مردان دزربی از آنها استفاده کنیم.

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون تاکید کرده است که تیمش در دیدار یکشنبه با لیورپول در جام حذفی طرفداران زیادی ندارد، علیرغم اینکه مرغ دریایی ها تنها دو هفته پیش مردان یورگن کلوپ را 3-0 در لیگ برتر شکست دادند.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/27/de-zerbi-klopp-admiration/ منبع:

مو صلاح بعد از زدن سه گل بدون بازی تشنه دروازه خواهد بود در حالی که داروین نونز پس از بازگشت به آمادگی کامل اخیراً مشتاق بازگشت به ترکیب اصلی خواهد بود.

یورگن کلوپ یکی از بهترین مربیان جهان است. تاریخ او نشان می دهد که من برای او احترام زیادی قائل هستم. می دانم که لیورپول تیم بزرگی است، ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم. اما اگر ممکن است، اگر مثل بازی گذشته بازی کنیم، دوست داریم تکرار کنیم.»

ما مقابل لیورپول بازی خواهیم کرد، آنها یک تیم برتر هستند. دزربی گفت (به نقل از ساسکس زنده). ما دوست داریم به مرحله بعدی جام حذفی برسیم. ما می دانیم که بازی بسیار سختی خواهد بود، ما دوست داریم یک بازی شجاعانه انجام دهیم تا برای پیروزی تلاش کنیم.

کلوپ آخرین سفر لیورپول به برایتون را بدترین سفر دوران حرفه ای خود توصیف کرد و بنابراین بازیکنان او باید انگیزه بیشتری برای عملکرد خوب در آمکس داشته باشند.

قرمزها نه تنها در ساحل جنوبی شکست خوردند، بلکه به خوبی شکست خوردند و باید عملکرد بسیار بهتری در این آخر هفته داشته باشند تا از تکرار عملکردی که کلوپ آن را “نمایش وحشتناک” نامیده است جلوگیری کنند.

به نظر می رسد برای یک ضد جذاب در سواحل جنوبی آماده هستیم – امیدواریم که برای اطمینان از ادامه دفاعمان از جام حذفی، در صدر قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: پپ گواردیولا اعتراف کرد که از جنبه های لیورپول یورگن کلوپ برای کمک به توسعه تیمش منچسترسیتی “کپی” کرده است.

سرمربی ایتالیایی همچنین از سرمربی سابق بروسیا دورتموند – کسی که او به عنوان “یکی از بهترین مربیان جهان” می شناسد، تمجید کرد.

“نه، [we are not favourites]. جدول همین طور است، اما لیورپول همیشه تیم بزرگی است. این یک بازی متفاوت خواهد بود [to the Premier League game]، اما بازی آخر هم سخت بود. همیشه مقابل لیورپول است. ما باید شرایط را برای بردن بازی فراهم کنیم، می توانیم بهتر از بازی مقابل لستر بازی کنیم.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟