روبرتو مانچینی: پیروزی سیتی مقابل اینتر قطعی نیست

مانچینی گفت: “امیدوار بودم تاریخ ها کمی متفاوت باشد و زمان بیشتری برای آماده شدن برای بازی های داخلی داشته باشیم. بازی های بزرگی در پیش داریم و همه می توانستند بیشتر کمک کنند، اما زمان بازی ها همچنان بزرگترین مشکل ماست. “

گفته می شود لوکاس پیتون، مدافع برزیلی الاصل که در پست دفاع چپ برای واسکودوگاما بازی می کند، به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت خواهد شد. مانچینی درباره او گفت: او بازیکن جذابی است که ما بازی‌هایش را دنبال می‌کنیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی سابق منچسترسیتی ادامه داد: “بسیاری از مردم فکر می کنند پیروزی منچسترسیتی قطعی است. آنها شانس بیشتری دارند؛ اما سرنوشت بازی مشخص نیست، مانند رم-سویا و فیورنتینا-وست هم.”

1879651

سرمربی ایتالیا گفت: باشگاه‌های ایتالیایی می‌توانند سه برد را هدف بگیرند. البته، این کار آسانی نیست، اما ممکن است. باشگاه‌های سری آ که به فینال رسیده‌اند، 12، 13 ایتالیایی دارند، که مشکل مهمی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایتالیا امسال در اروپا موفق بوده و در تمام فینال های اروپایی نماینده دارد: اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، رم در لیگ اروپا و فیورنتینا در لیگ کنفرانس برای قهرمانی جام حذفی وارد فینال بازی خواهند شد. .

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا گفته است که منچسترسیتی شانس بیشتری برای قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد، اما هیچ چیز در این مورد مشخص نیست.

روبرتو مانچینی: پیروزی سیتی مقابل اینتر قطعی نیست


سرویس خبر شماره: 1939871
Jun 04, 1402 @ 6:08 ب.ظ
1.9 هزار |

0نقطه نظر

ایتالیا روز 15 ژوئن در نیمه نهایی لیگ ملت ها به مصاف اسپانیا می رود. این بازی پنج روز پس از فینال لیگ قهرمانان بین اینترمیلان و منچسترسیتی، هشت روز پس از فیورنتینا – وست هم و 11 روز پس از پایان فصل سری آ برگزار می شود.