روحیه نشاط آور گالا قبل از بازی بارسلونا

گالاتاسرای در آستانه بازی برگشت مقابل بارسلونا بشیکتاش را با نتیجه 1-2 شکست داد.


سرویس خبر شماره: 1815363 |
23 اسفند 1400 ساعت 23:08 |
4,317 |

4نظرات

پیروزی مقابل بشیکتاش؛

حالا این تیم در آخر هفته با حضور هواداران خود در انتظار بارسلونا است و با این پیروزی دلگرم کننده به دنبال عصر سختی برای رقیب اسپانیایی خود خواهد بود. با وجود آماده سازی فوق العاده ژاوی در هفته های اخیر، بازی در گالاتاسرای برای هر تیمی همیشه سخت بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

امشب در دیدار مقابل بشیکتاش، گالاتاسرای، دیگر قدرت سنتی فوتبال ترکیه، با نتیجه 1-2 پیروز شد تا در آستانه بازی برگشت مقابل بارسلونا، یک گل به ثمر برساند. محمد کرم آکتوراوغلو دو بار در دقایق 22 و 32 دروازه بشیکتاش را باز کرد. این تیم در دقیقه 85 یک بار توسط ریدوان ایلماز به گل رسید و اختلاف را به حداقل رساند اما در نهایت بازی با نتیجه 1-2 به سود گالاتاسرای به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گالاتاسرای این فصل در سوپرلیگ ترکیه شرایط خوبی ندارد و با وجود اینکه یکی از قدرت های سنتی فوتبال این کشور است اما در رده یازدهم جدول قرار دارد و شانسی برای حضور در اروپا ندارد. فصل آینده اما هفته گذشته کهکشانی ها در لیگ اروپا در خانه مقابل بارسلونا به میدان رفتند و با مقاومت فراوان با تکیه بر درخشش دروازه بان خود و دفاع خود علیرغم موقعیت های فراوان حریف، در نهایت توانستند به تساوی بدون گل دست پیدا کنند.